BOLUM 4 | 𝑁𝑒𝑑𝑒𝑛?

13 2 18
                                    

‼️𝑶𝒏𝒄𝒆𝒌𝒊 𝒃𝒐𝒍𝒖𝒎𝒅𝒆 𝒚𝒆𝒓 𝒂𝒍𝒂𝒏 𝒊𝒍𝒂𝒏 𝒇𝒐𝒕𝒐𝒈̆𝒓𝒂𝒇𝜾 𝒈𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝒅𝒆𝒈̆𝒊𝒍𝒅𝒊𝒓. 𝒀𝒂𝒛𝒂𝒓 𝒕𝒂𝒓𝒂𝒇𝜾𝒏𝒅𝒂𝒏 𝒚𝒂𝒑𝜾𝒍𝒎𝜾𝒔̧ 𝒔𝒂𝒉𝒕𝒆 𝒃𝒊𝒓 𝒊𝒍𝒂𝒏𝒅𝜾𝒓‼️



✦°'.~'•°












•.'•°~





12.11

"Ya anasını hızlı yürüyün abi on iki buçuk'da burda olun dedi ayağınıza eşek arısı sokmuş gibi yürüyorsunuz utanmadan bide manken olcaz diyorsunuz"

Jeno arkadaşlarını gömerken gayet açık sözlüydü.

"Manken değil model olacağız salak"

Evet yine ikisi günlük tartışma dozlarını alıyorlardı.

"Aynı şey işte belki defileye çıkarız manken olarak belli olmaz"

"Yürüyemiyorsun amına koyayım ne mankeni temizlikçi olarak çıkış yaparsan şükret bence"

"Susacak mısınız artık?"

Üçü birbirine girmişken Mark, onlardan bir kaç adım geride dün akşam olanları düşünüyordu.

Aklından çıkmıyordu...

Kendi kendine konuşuyordu Mark.

"Ama nasıl olur onu ben kayb-"

Matthew'in onun kolundan tutup çekmesiyle sözü ağzında kalmıştı Mark'ın.

"Hızlı yürü geç kalacağız"

Mark soğuk görünüyordu.

"İyi misin? Soğuk görünüyorsun."

Merak ederek sormuştu Jeno.

"Üşümüştür ondandır."

Matthew yine dalga havasında. Her zaman öyle zaten.

"Sen espri yapma."

🌸˚ ༘ ⋆.



~Haechan

Onun sesini duydum. Özlemiş miydim ne? Hayır. Sıfır bile benim için bir şey ifade eder ama o asla. Demek ki yalanını gözlerinden okumayayım diye hiçbir zaman gözüme bakmazdı. Ya sadece sesi benzeyen biri ise? Neden kapattım ki? Yine korktum mu ondan? Ama söz vermiştim hani kendime? Korkmayacağım demiştim. Bir gün onu görürsem bana verdiği gülleri onun eline vereceğim. Eline batarken dikenler, güleceğim ona. Onun bana o gece güldüğü gibi. Onunla dalga geçeceğim, benle dalga geçtiği o gece gibi.

Ondan sadece nefret ediyorum.

Keşke bunları yüzüne söylesem...

Ama neden böyle merak ediyorum?! O gece neden öyle hissettim? Birşey olacak biliyorum. Ona olan nefretim kadar eminim.

Acaba onu görsem tanır mıyım? Beni gördüğünde bana ne diyecek acaba? Bir dakika... Neden onu görecekmişim gibi hissediyorum? Neyim var. Gerçekten...

Ama eğer onu görürsem şunları söylemden gitmesine izim veremem.

Hiç mi düşünmedin? Sadece bir çocuktum ben... Benden ne istedin Hyuck’dan ne istedin?!. Ona neden bunu yaptın?.. O sadece her gün okulda zorbalığa uğrayan küçük bir çocuktu... Bababsının, annesini gözünün önünde vuran bir veletti o.

Kalbin yok mu?

Gerçekten... Düşünemden edemiyorum... O numaraya yazmalı mıyım?! Çok kötü hissediyorum...

İ𝒌𝒊 𝒃𝒐𝒍𝒖𝒎 𝒂𝒓𝒌𝒂 𝒂𝒓𝒌𝒂𝒚𝒂 𝒂𝒕𝒂𝒄𝒂𝒈̆𝜾𝒎 𝒊𝒄̧𝒊𝒏 𝒌𝒊𝒔𝒂 𝒕𝒖𝒕𝒕𝒖𝒎.

𝐵𝑢𝑟𝑑𝑎 𝐻𝑎𝑒𝑐ℎ𝑎𝑛, 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑘𝑒𝑛 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑑𝚤𝑔̆𝚤 𝑘𝑜̈𝑡𝑢̈ 𝑜𝑙𝑎𝑦𝑙𝑎𝑟𝑑𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑟𝑎𝑧 𝑏𝑎ℎ𝑠𝑒𝑡𝑡𝑖 𝑣𝑒 𝑡𝑎𝑏𝑖𝑖 𝑘𝑖 𝑏𝑢 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙;(

𝐶̧𝑜𝑘 ℎ𝑎𝑠𝑡𝑎𝑦𝑖𝑚 𝑡𝑜𝑝𝑎𝑟𝑙𝑎𝑦𝑎𝑚𝑎𝑑𝚤𝑦𝑠𝑎𝑚 𝑜̈𝑧𝑢̈𝑟 𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚 𝑜̈𝑝𝑡𝑢̈𝑚 😿🌷🫀

𝐶̧𝑜𝑘 ℎ𝑎𝑠𝑡𝑎𝑦𝑖𝑚 𝑡𝑜𝑝𝑎𝑟𝑙𝑎𝑦𝑎𝑚𝑎𝑑𝚤𝑦𝑠𝑎𝑚 𝑜̈𝑧𝑢̈𝑟 𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚 𝑜̈𝑝𝑡𝑢̈𝑚 😿🌷🫀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝑀𝐴𝑅𝐾𝐻𝑌𝑈𝐶𝐾 𝐾𝐴𝐿𝑃𝑃𝑃🫀💗

𝗬𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗔𝗩𝗢𝗥𝗜𝗧𝗘 𝗗𝗥𝗘𝗦𝗦 | ☆ 𝖬𝖠𝖱𝖪𝖧𝖸𝖴𝖢𝖪  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin