BOLUM 1 |• 𝑀𝑎𝑣𝑖

31 6 47
                                    

Herşey Maviydi. Gökyüzü, deniz, bahçesindeki çiçekler, giydiği elbise...
Onu tekrar görmek istiyorum. Yanımda olsun yine. Birlikte çamurdan ev yapalım, gün batımını izleyelim  saçlarına çiçeklerden taç yapayım istiyorum...
Lütfen, şimdi ‘En Sevdiğin Elbiseni’ giy ve yanıma gel. Seni çok seviyorum... Seni çok özledim....

'•°.’*′\\

06.47

Elimi tutuyor... Çok fazla yağmur yağıyor... Yüzünü göremiyorum ama... Ama lütfen elimi bırakma... Seni tekrar kaybedemem... Özür dilerim...

Bir şimşeğin çalmasıyla korkudan hemen uyanmıştı gece 2’ye kadar içip sürüne sürüne eve gelen Mark.

Hava çok soğuktu ama yine de terlemişti. Çok hızlı nefes alıp veriyordu...

“O da neydi öyle...”

Saçlarını terlemiş alnından çekti ve banyoya gitti. Gece eve nasıl geldiğini hatırlamıyordu...

Işini hallettilten sonra yatağa geri geldi. Dışarıda göz gözü görmeyecek kadar yağmur yağıyordu.

Telefonu eline alıp iş ilanlarına bakıyordu yine.
Aylardır iş arıyordu. Lise bitmişti. Şimdi önünde üniversite vardı. Boş durmamak için iş arıyordu. Daha doğrusu paraya ihtiyacı vardı...

Arkadaşlarla ayrı eve çıkacaktı. Herşeyi onların yapmasını istemiyordu. Gerçi onlar da parasızdı...

Tam telefonu bırakacakken birinin aradığını farketti.
Kim niye onu arasın ki? Rehberinde yirmi kişi falan vardı. Yarısından fazlası ne arayan ne de soran toksik akrabalar ve arkadaşlar idi. Diğerleri ise zaten görüştüğü kişilerdi.

Kısa bir düşünceden sonra telefonu açıp kulağına verdi.

Neden gergin hissediyordu? Icini Sıkan bir şey vardı sanki...

“A-alo?..”

Biraz bekledikten sonra karşıdan cevap gelmişti.

“Beni tekrar bul.”





°'.'☆•~''.


𝑰𝒍𝒌 𝒃𝒐𝒍𝒖𝒎 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖 𝒊𝒄̧𝒊𝒏 𝒌𝜾𝒔𝒂 𝒕𝒖𝒕𝒕𝒖𝒎... 𝑫𝒂𝒉𝒂 𝒚𝒂𝒔̧𝒂𝒏𝒂𝒄𝒂𝒌 𝒄̧𝒐𝒌 𝒔̧𝒆𝒚 𝒗𝒂𝒓~

𝑻𝒆𝒔̧𝒆𝒌𝒌𝒖𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒎𝒖𝒂𝒉✦°'.•'~

💗🌷

𝑀𝐴𝑅𝐾𝐻𝑌𝑈𝐶𝐾 𝐾𝑎𝑙𝑝𝑝𝑝💗🫀🤏

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝑀𝐴𝑅𝐾𝐻𝑌𝑈𝐶𝐾 𝐾𝑎𝑙𝑝𝑝𝑝💗🫀🤏

𝗬𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗔𝗩𝗢𝗥𝗜𝗧𝗘 𝗗𝗥𝗘𝗦𝗦 | ☆ 𝖬𝖠𝖱𝖪𝖧𝖸𝖴𝖢𝖪  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin