BOLUM 6 | 𝐼𝑠𝑡𝑒𝑘 (𝗌𝗆𝗎𝗍)

22 3 40
                                    

Merhaba HRRRRR. Olayları toparlamaya çalışıyorum çünkü çok fazla olay var ve kadro bayağı kalabalık. En güzel şekilde yazmak için uğraşıyorum lütfen anlayış gösterin ;( oylar ve yorumlar için çok teşekkür ederim 🫶🏼😭💙

Iyi okumalar🌷



🫶🏼°'~.•


"Günlük yazmaktan nefret ediyorum ama yine de yazacağım, evet."

𝘚𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪 𝘴𝘪𝘬𝘵𝘪𝘨̆𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘨𝘶̈𝘯𝘭𝘶̈𝘨̆𝘶̈,

𝘈𝘨̆a𝘣𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘺𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘦𝘷𝘥𝘦 𝘺𝘢𝘯𝘭𝚤𝘻 𝘣𝚤𝘳𝘢𝘬𝚤𝘱 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪. 𝘒𝘦𝘯𝘥𝘪𝘴𝘪 𝘣𝘦𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 4 𝘺𝘢𝘴̧ 𝘣𝘶̈𝘺𝘶̈𝘬 𝘥𝘪𝘺𝘦 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘪 𝘰𝘭𝘨𝘶𝘯 𝘴𝘢𝘯𝚤𝘺𝘰𝘳. 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘩𝘪𝘤̧ 𝘢𝘬𝘵𝘪𝘷𝘪𝘵𝘦 𝘢𝘮𝘢𝘤̧𝘭𝚤 𝘣𝘪𝘳 𝘺𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘦 𝘨𝘰̈𝘵𝘶̈𝘳𝘮𝘶̈𝘺𝘰𝘳. 𝘛𝘢𝘣𝘢𝘨̆𝚤𝘯 𝘥𝘪𝘣𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘺𝘢𝘱𝚤𝘴̧𝚤𝘬 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘯 𝘱𝘪𝘳𝘪n𝘤̧ 𝘵𝘢𝘯𝘦𝘴𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘩𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘦𝘷𝘦𝘵.

Chenle isyan notu yazarken kapı çalmıştı. Kalemi defterinin arasına koyup kapıya doğru yönelmişti.

"Kim o?"

Ses gelmeyince Chenle o kadar gerilemişti ki kapının deliğinden bakmaktan bile korkmuştu. Dışarıdaki yağmur ve gök gürültülü sesleri daha çok germişti ortamı.

Kapının arkasında duran şemsiyeyi sapından tutup çekmişti. Elini yavaşca kapıyı açmak için yönlendirmişti. Diğer eli ile ise şemsiyeyi sıkıca tutmuştu.

Kapıyı açtığı gibi şemsiyeyi kapıda duran adamın üstüne indirmişti. Ardından yere itip üstüne bir kaç kere tekme atmıştı.

"Seni pislik! Al sana!"

Adam elleri ile kafasını korumaktan yorulmuş; en sonunda ayağa kalkmıştı.

"CHENLE NE YAPIYORSUN?!"

Chenle karşısında duran adamı görünce elleri ile ağzını  kapatmıştı.

"NE?!  YUTA ABİ? SEN MİYDİN?! ÖZÜR DİLERİM AAAHH"

Chenle, Yuta’nın kafasını yardıktan sonra kapının önünden çekilip onu içeri davet etmişti. Elindeki şemsiyeyi yerine bırakıp kapıyı kapattı. Yuta'nın yanına gidip özür diledi tekrardan.

"Ne içmek istersin?"

Yuta kafasını tutmuş bir şekilde Chenle’ya  dönmüştü.

"İçmeyeceğim bir şey, sağol yine de. Mark yok mu?"

Chenle, ağabeyine sürekli yapışan çocuğa göz devrip kollarını bağlamıştı.

"Hmm hayır yok. İşe gitti o."

Yuta'nın gözleri kocaman açılmıştı. Mark ve iş mi? Buna asla inanmazdı.

"İş mi? Ne işi? İş mi buldu? Ne zaman? Nerede?"

Chenle çok fazla soru soran çocuğa karşı sinir oldu.

"Bence ben sana güzel bir kahve yapayım hm?"

"Canım çekmiyor ama tamam, olur."

Chenle, mutfağa gidip süt çıkarmak için dolabı açtı ve süt kutusunu çıkarıp tezgaha koymuştu. Bardağa koymak için açtığı süt kutusunun boş olduğunu fark etmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝗬𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗔𝗩𝗢𝗥𝗜𝗧𝗘 𝗗𝗥𝗘𝗦𝗦 | ☆ 𝖬𝖠𝖱𝖪𝖧𝖸𝖴𝖢𝖪  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin