Bacılarımm nasılsınız ya? Çoook uzun bir ara sonra geri dönmek beni öyle mutlu etti kiii çok şükür demek istiyorum yani neler oldu neler size anlatacak bir sürü şeyim varrr ama önce bölümm
! CİNSELLİK UYARISI !
Şaşırdınız dimi? Şaşırın ehe neysee
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
☾
"Hürkan sadece iki seçeneğin var birini seçmek zorundasın. Yüzbaşı rütbenden vaz geçerek askeriye'yi mi bırakmayı seçiyorsun? Yoksa aşkından vaz geçerek Emre'yi mi askeriyeden göndermeyi seçiyorsun?"
Gözlerim karardı ve kalbim atmayı bıraktı sanmıştım bu cümleyi duyduğum anda ancak kalbim durmamıştı. Beni gerçekten bu iki seçenek arasında bırakıyorlardı ve ben ikisinden birini seçmek zorundaydım ancak seçmek istemiyordum. "Binbaşım ben seçemem" dediğimde Olcay yüzbaşı bana üzgün bir şekilde bakarak başını eğmişti Olcay yüzbaşı ilk defa benim karşımda başını eğiyordu buda başka bir şansım olmadığını çok net bir şekilde gösteriyordu. "Pekala binbaşım öyleyse bana biraz zaman verin ki sağlıklı bir şekilde düşüneyim lütfen" dediğimde Kenan yüzbaşı onaylarcasına başını sallamıştı.
"yarın öğlene kadar vaktin var yüzbaşım lütfen iyi bir şekilde düşün" dedikten sonra izin isteyerek çıkmıştım odadan. Harap olmuşum gibi hissediyordum ancak hızla toparladım kendimi bunu kimseye belli etmeyecektim hızla Emre'nin odasına ilerlemiş ve kapıyı tıklatmıştım oda hızla 'gir' demişti. İçeri girdim ve hızla kapıyı kapatıp kitledim emreyle bu konuyu konuşmam gerekiyordu. Arkamı döndüğüm anda onu gördüm. Emre'yi ancak üstünde askeri üniforması dışında birşey vardı, üst bedeni çıplaktı altında ise sadece dantelli bir iç çamaşırı vardı. Gözlerimi hızla kırpıştırarak tekrar Emre'ye baktım hayır hayal falan görmüyordum gerçektende Emre'nin üstünde sadece dantelli bir iç çamaşırı vardı ki ona iç çamaşırı demek bile fazlaydı resmen tangaydı.
"Güzelim?" Dedim şaşkınca emre cilveli bir şekilde gülerek hızla yanıma gelmiş ve botlarımın üstüne çıkarak kollarını boynuma dolamıştı. "Güzel olmuş muyum?" Dedi cilveli bir tonla sanırım beni delirtmeye çalışıyordu ve kesinllikle başarıyordu. "Çok güzel olmuşsun hemde ancak nerden çıktı bakalım bu mükemmel şey" diyerek ellerimi kalçasına atmıştım. Emre kocaman gülümsemiş ve "Sana sürprizim var demiştim işte süprizim buydu geçen çarşı iznine çıktığım zaman görmüştüm ve o an hemen aklıma sen gelmiştin bende alayım dedim nasıl olmuş?" Dediğinde dudaklarıma güzel bir sırıtış yerleşti. "Arkanı dön" dedim hızla emre de sanki bunu beklermiş gibi hızla ayaklarımdan inerek arkasını dönmüştü.
☾
Bende hızla belini tutarak onu eğmiştim, karşımda şuan resmen domalıyordu bu durum aletimin sertleşmesi için yeterli bir sebepti. Tanganın arkası resmen yoktu deliğinin olduğu kısım tamamen boştu çenemi sıkarak Emre'yi yatağa ittirmiştim. "Emre sana sadece bir kere soracağım? Gerçekten istiyor musun?" Dediğimde emre hızla başını sallamıştı "Sesli cevap istiyorum!" Dedim seks konusunda asla yumuşak bir insan değildim ki normalde de pek yumuşak bir insan değildim ancak sekste tamamen benim sözüm geçerdi. "Hemde çok istiyorum" dedi emre hızla bende yavşakca gülümsemiş ve hızla üstümdeki tişörtü çıkartmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İl Mio Soldato (Askerim) | Mengola
FanficAskerlik yaparken asla birine aşık olacağımı düşünmemiştim. Hemde bir Yüzbaşı'na asla.