bölüm °21°

74 5 70
                                    

Selam ben Error

Siz bana laf atmadan söyleyeyim bu sefer bir şey atlamadım. Dün geceki olaydan sonra zar zor(uykuya dalmaya başladığımda hava açılıyodu) uyuyup 22. rüyamı görürken sabahın erken saatlerinde kaldırıldım yine. Daha gözlerimi açamamışım ayılmaya çalışıyorum dediler giy şortunu, gidiyoz deniz kenarına. Sabah sabah noluyo amınakoyayım? Kendi kendime homurdanıp giyindikten sonra da elime şezlongdur, şemsiyedir ne bok varsa tutuşturdular. Ulan sabah sabah noluyo amınakoyayım?

Dust:
Al şunları hele, Horror nereye yerleştirceğini söyler sana.

Error:
Noluyo sabah sabah amınakoyayım, bi dur kendime gelseydim.

Killer:
Adam haklı amk! Sabah sabah yüzmeye mi gidilir! Karnım aç benim hem.

Dust:
Kızlarla ortak yapcaz kahvaltıyı orda doyurursun karnını hadi.

Killer:
Kızlar mı?

Dust:
Hee Blue aradı, gelin deniz kenarına kahvaltıyı hepberaber yapalım daha iyi olur dedi.

Killer:
Ha öyle desene, hadi Error çabuk olalım.

Error:
...ulan amcı her-

Dust:
Night?

Killer:
Night mı?

Night, Dust ve Killer'a kısa bi bakış atıp yerdeki poşetleri, eşyaları hem elleriyle hem sırtındaki mistik ahtapot kollarıyla tutup kaldırdı. Killer'ın heyecanlı bakışlarını görünce kaşlarını hafif çatıp umursamaz bi tavırla yürümeye başladı.

Killer:
Night??

Nightmare:
Hm.

Killer:
Geliyon mu???

Nightmare:
Hmm...

Killer, Night'ın peşine takılıp mutlu mutlu konuşarak denizin kenarına doğru yürümeye başladı. Dust kaşlarını kaldırmış merakla izledi ikisini arkalarından.

Dust:
İlginç... Ne oldu da ikna oldu acaba.

Error:
Kim bilir.. aha Cross da-... Cross?

Cross elindeki eşyaları bırakmış yenilerini almak için geliyodu. Diğerlerinin aksine oldukça morali bozuk duruyodu. Dalmış olcakki başını kaldırıp bakması biraz sürdü.

Cross:
Hmm? Noldu?

Dust:
Hayırdır ne bu halin.

Cross:
Sabahın köründe köle gibi çalıştırılıyorum, gülücük saçacak değilim ya.

Dust:
Yok yok.. başka bir şey var sende.

Cross:
..Ne alaka..

Dust:
Hadi be oğlum, söyle işte yabancı yok burda.

Cross:
Ya bir şey yok...

Dust:
Hadi.

Cross:
Öff.... Ya kızlar geliyo ya işte.. Dream de geliyo.. Ondan bi canım sıkıldı.

Dust:
Eee ne güzel? Aranız mı bozuk hayırdır.

Cross:
Ha? Haa.... Doğru size söylemedim ben..

Dust:
Hassiktir yoksa siktiri mi çekti sana??

Cross:
Ya yok, öyle değil. Biraz ama değil yani......

Dust:
Ah güzel kardeşim benim.. Amaann sana kız mı yok yaaaaa.

Dust, Cross'un sırtını sıvazlaya sıvazlaya bi kaç boş teselli daha geveleyip yine eline bir şeyler tutuşturup gönderdi. Eh karnım açtı benim de Cross ile beraber elimdekileri deniz kenarına götürdüm onla sohbet ede ede. Azcıkta ben teselli ettim zavallı herifi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

° SCHOOLVERSE °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin