selam ben Error
siktiğimin hocası bişeyler anlatıyo ve ben boş boş dinliyorum hani dersiniz ders çalış lan hoca ders anlatmıyo okula sanki yeni başlamışız gibi korkmamamızı okulun ailemiz öğretmenin 2. annemiz olduğunu söylüyo öğretmen kısa boylu yine benden uzun amnskm kısa kırmızımsı pembe saçlı bir softie hocaydı kesin ilk öğretmenliği ve heyecanlı ama neden liseye gelirsinki bu lise tehlikeli biyer sizi tuvalette kızlar bile domaltır götünüzü korumalısınız hocam...dust ın hoca yerine bacaklarına doğru aşağı baktığını görünce bence bacaklarına baktım... bacaklarına değil telefondan izlediği poronaya bakıyomuş Tanrım tenefüs bit şimdi derslerdede izliyo killer ve horror taş kağıt makas oynuyo arkamı dönüp night a baktım oda bana bakıtı evt baktık baktık ve baktık instagramda dolaşırken bi postta "biri sana 8 saniyeden fazla bakıyosa ya sana aşık ya seni öldürmek istiyordur" yazıyodu... umarım beni öldürmek istiyorsundur night.
night elini kaldırıp saçıma koydu ve okşamaya başladı. tabi yani benim kabarık muhteşem saçlarıma dayanamadı. ben önüme yavaşça dönüncede kafamı tutup beni arkaya doğru yaslatıp kafamı kendi sırasına yatırıp saçımla oynamaya devam etti. bu çok gay ce amnskm-
kapının bi anda açılmasıyla en çok öğretmenimiz olmak üzere korkuyla sıçradık beyaz saçları arkaya taranmış yanağında yara izi olan bi çocuk vardı nefes nefeseydi sanırım geç kalmıştı hah gerizekalı hocaya dönüp
"çok üzgünüm hocam"
softie hocanmız tab2 dayanamadı ve onu affedip yerine gönderdi nightmare onu görünce sırıttı sanırım onu tanıyodu çocuk nightmare ın arkasındaki tek gözü çizilmiş mor kapşonlu çocuğun yanına oturdu dust killer horror ben bütün sınıf dahil onları izliyoduk. bçraz zaman geçimce hoca konuşmasına sınıfta onu dinlememeye devam etti
bi night a bide o çocuğa baktığımı görünce night
"bu cross yanındakide epic"
hepimiz sırayla kendimizi tanıtmaya başladık
"error"
"hayatının aşkı dust"amnskm dust
"horror"
"KİLLERR"cross gülümsedi ve memnun olduğunu falan söyledi çocuk night danda yakışıklı film oyuncusu tipi var. epic ile cross aralarında gülüşürken gözlerim kızlara yani star sanslere kaydı killer doğrumu söyledi bilmiyorum ama cidden ınk beni değişik hissettiriyo... nys kendimi kandırmicam killer demeseydi aklıma bile gelmezdi...
hoca sonunda konuşmasını bitirdi ve
"ANLADINIZMI?"
diye bağırdı daha doğrusu sesli söyledi bu hocanın sesi hiç çıkmıyo...bizde tabi bidaha başlamasın diye anladık gibi şeyler mırıldandık sınıfa başka bi hoca geldielinde 20 tane büyük ağır poşet vardı baya kaslı olmalı ben tekini zor taşırdım kaslı hoca bütün poşetleri sıralara dağıtıp gitti ah evet kitaplar...
sonra o sesi duyduk cennetten gelen müzik... tenefüz zili... koca kanatlı embesil naruto run ile sınıftan çıkınca hoca biz çıkmadan önce diyeceği şeyi unutum gitti bizde derin bi nefes aldık kızlara yine döndüm berry poz vermiş ınk ise bişeyler anlatırken onu çiziyordu bide bizimkilere bakalım killer ile horror el kızartmaca oynarken at tarafından sikilen sinek gibi değişik sesler çıkarıp bağırıyorlardı dust aynı yine porno izliyo nightmare kalın bi kitap okuyodu kitaba göz attım yazıları baya küçüktü- ugh gözümü sikti elimi çantama atıp uzun dikdörtgen bi kap çıkarınca gayler bana bakmaya başladı umursamayıp kabı açıp içindeki yuvarlak kırmızı çerçeveli gözlüğümü çıkarıp taktım... neden bana böle bakıyolardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° SCHOOLVERSE °
Fanficunderverse au sans'leri için yapılmış özel bir okul. kendi shiplerimi kullanıyom lütfen shiplerime sövmeyin😔✌ 2020'den beri yazılan bi kitap saçma oluşu normal. düzgün bi olay örgüsü yok. eğlencesine yazıyorum. (kitaba 8. bölümden başlanması şiddet...