bölüm °17°

93 7 127
                                    

Selam ben Error

Bok gibi sıkıcı bir senenin sonunda yaz tatiline girdik! E Error sende zaten ya yılbaşı ya yaz tatili ya da götünün rahatına göre yazıyon diyosanız. Arkadaşlar ben meşgul hayata sahip bir insanım, öyle her kafama estiğinde yazamıyorum maalesef. Neyse siz kuzikeriler muhtemelen hayatımda neler değiştiğiyle ilgili merak içerisindesinizdir. Size çok harika haberlerim var!

Aslına bakarsanız bir bok değişmedi. Yılbaşında geçirdiğimiz çok harika mükemmel geceden sonra hayatımıza olduğu gibi devam ettik. Tabi arada yine mistik olaylar yaşanmadı değil ama onlarda bildiğiniz şeyler. Haftasonları dükkan gezmek, tıkınmak, kavga etmek falan filan. Onun dışında bölüm seçtik seneye 11. sınıfız sonuçta. Killer ve Epic dil seçti, Killer'ın dil seçeceğini hepimiz biliyoduk ama Epic şaşırttı pek söylemiyo ama herifin 90dan aşağı imgilizce notu yokmuş maşallah. Horror sözele, Dust eşit ağırlığa, Night ise hepimizin tahmin ettiği gibi sayısala geçti. Cross'un geçeceği bölüm ise hepimizin aklında uzun süre boyunca bi soru olarak kaldı(2 gün). Night, sayısal sınıfında tek başına, pek sevdiği kız kardeşi Dream ve onun arkadaşı, namı değer star sanslerin ve okulun lideri Ink ile aynı sınıfta olduğunu öğrenince Cross'u ikna etmeye çalıştı. Tabi aynı zamanda onu kendi sınıfına gelmesi için ikna etmeye çalışan diğer bi kişi ise biricik dude'u Epic idi. Ama Cross hepimizi şaşırtıp eşit ağırlığa geçti, herif hukuk okumak istiyomuş napalım. Epic canın sağolsun bruh dedi, Night ise pek kibar olmayan sözler etti. Ya sen Error, sen ne seçtin diyecek olursanız. Sözel seçtim ve hayır açıklama yapmayacağım.

Onun yerine Senenin en mistik haftalarından biri 2. dönem 2. sınav haftasını anlatayım. Asıl adıyla çoğumuzun 11. sınıfa geçebilmek için son şansı...

Başlangıç olarak ilk sınava Edebiyatı koyup zaten götümüze sokmuşlardı koca sınav haftasını.

Horror:
Yan sınıfın hocası kağıtları erken isteyin demiş.

Killer:
O niye?

Horror:
Sınav baya sözelmiş yetiştirememe şansımız varmış.

Killer:
Bi bu eksikti amınakoyayım.

Dust:
Daha iyi amınakoyayım gidip kutadgu bilig ezberlemektense 3 5 cümle yazarım daha iyi.

Killer:
Kardeş 1 sayfalık paragrafı koycaklar önüne, altta yazan soruyu okuyana kadar zaten paragrafı unutcan sen.

Dust:
Ulan sen hayatında hiç mi paragraf çözmedin amk? Önce soru, sonra paragraf okunur.

Killer:
Çözmedim arkadaş var mı?

Dust:
Sen nasıl Edebiyat telafisine kalmadın amk geçen sene?

Horror:
Killer sen iyiki sözel falan seçmedin kardeşim.

Killer:
Ne işim var lan benim sözelde adam gibi dili seçtik. Siz gidip ahh sin cos tan cot, eyvahh şu yazarı şu şiiride ezberle, hay aksi sarı selim hangi cariyeyi kovalarken hamamda düştü diye kafayı yerken, babanız hiç çalışmadınığı ingilizce sınavından 100 alcak.

Dust:
işsiz kalacaklarda bugün.

Edebiyat bir şekilde halledildi ama felsefe asıl götümüze giren oldu.

Cross:
Doğru bilgi var mıdır yok mudur sorusuna hayır diyen şeyler neydi?

Epic:
neyler?

Cross:
şeyler işte.. izmler..

Epic:
izmler ne bruh??

Cross:
ya dude amınakoyayım akıl yolları yöntemler ne boksa işte.

Nightmare:
Rasyonalizm.. Empirizm.. Kristisizm.. analitik felsefe.. pozitifizm.. fenomonoloji.. pragmatizm bide şey şu sezgicilikli olan endüstiri meslek.

° SCHOOLVERSE °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin