Selam ben Error
Tamam yemin ederim bu sefer çok şey atlamadım. Blue yanımızdan ayrıldıktan sonra ben ve Dust, Horror, Killer üçlüsü beraber sohbet ede ede bizim mekana geri döndük. Daha doğrusu onlar yarınki eğlence hakkında konuştu, ben duymazdan geldim. Tek umduğum yarın herhangi bi cinayet ya da kaza çıkmasın. Kız erkek ayırmıyorum hiçbirinin sağı solu belli olmaz..
Bizim mekana yaklaştıkça kalan üçlü görüş açımıza girdi. Yerdeki örtünün üstünde Epic yatmış, elinde telefon güle güle bir şeyler anlatırken, hemen yanındaki bacaklarını çaprazlayarak oturan Cross'da onunla gülüp sohbeti devam ettiriyodu. Onlardan çok ötede olmayan Night'da sandalyesinin arkasında yaslanmış kalın bi kitap okuyodu. Bizi duymamış olcakki kaşları bile oynamadan aynı ciddiyetle sayfaları çevirmeye devam etti. Night'ın aksine Cross ve Epic bizi adımlarımız duyulmaya başladığı an farketmişlerdi. Killer'da Cross'un onu farkettiğini gördüğü gibi sırıtıp koştu atladı önüne.
Killer:
CROSS BİL BAKALIM BURAYA BİZLE BERABER KİMLER GELMİŞ!?Cross'un haberi yok tabi şaşkın şaşkın yüzünün dibine girmiş Killer'a bakakaldı.
Cross:
Kimler gelmiş?Killer:
BİZİM-Killer'ın gözler Night'ın ciddiyetle kendisine bakan gözleriyle buluştu. Night'ın tek kaşı merakla havaya kalkmıştı. Killer sessizliğini bozmadan kendisine uzun uzun bakmaya devam edince Night'ın kaşlar bu sefer şüpheyle çatıldı.
Nightmare:
Kimler gelmiş, Killer?Killer Night'ın şüphelendiğini anlayınca hızlıca olayı çevirmeye çalıştı.
Killer:
Night saçına bir şey mi yaptın?Nightmare:
...Hayır?Killer:
Doğru doğru.. saçında değil yüzünde bi farklılık var..Nightmare:
???Killer:
Bugün ayrı bi yakışıklısın sen.Night kendini tutamayıp kıkırdadı, yüzündeki şüpheli bakış gitmişti.
Nightmare:
Ne diyon be oğlum.. neyse.. kimler geldi söylesene.Killer:
Bizim inekler!! Buraya gelmişler!!Cross:
(Dehşete düşmüş şekilde Killer'a bakar) ???Killer şimdilik paçayı sıyırmıştı ama ne için... Hala Night'a ateşkesi söylemesi lazımdı. Desek ki yarın kendi öğrensin, ne tepki vereceğini hiçbirimiz kestiremiyoruz. Sonuç olarak dört kişi beraber kafa kafaya verip en sonunda Horror'un, Night'ın sevdiği yemekleri yapıp bide üstüne türk kahvesi yapıp sakin bi haldeyken söyleme fikrini uygulamaya karar verdik.
Akşam oldu, yemekler hazırlandı, yenildi, etraf toplandı, kahve yapıldı ve şimdi servis ve açıklama zamanı.. Horror elindeki tepsiyle teker teker hepimize türk kahvesi dağıttı sonra kendi kahvesini alıp oturdu sandalyelerden birine, bende kendi kahvemi aldım. Üzgünüm ama tadı bok gibiydi üç küp şeker atmak zorunda kaldım. Night gayet halinden memnun duruyodu bizde döndük Killer'a baktık imalı imalı. Killer'da bize endişeyle bakıp başını olumlu anlamda salladı sonra döndü Night'a.
Killer:
Pişşt.. Night.Nightmare:
Hmm?Killer:
Eeee.. üstündekiler yenimi?Nightmare:
Killer.. ne diyeceksen de artık. Sabahtan beri bir şeyler geveleyip duruyosun.Killer:
...Eee.. şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° SCHOOLVERSE °
Fanficunderverse au sans'leri için yapılmış özel bir okul. kendi shiplerimi kullanıyom lütfen shiplerime sövmeyin😔✌ 2020'den beri yazılan bi kitap saçma oluşu normal. düzgün bi olay örgüsü yok. eğlencesine yazıyorum. (kitaba 8. bölümden başlanması şiddet...