Selam ben Error
Bugün yılın son günü! Aslına bakarsanız bugünün yılbaşı olduğundan benim bile yeni haberim oldu. Bile dedim çünkü benimle birlikte diğerlerinin de Killer'ın hatırlatmasıyla haberi oldu. Bizim yılbaşına yıllar geçtikçe azalan ilgimize karşın Killer baya heyecanlıydı. Bu sabah gruba ard arda yazdığı yılbaşı planlarıyla uyandırdı bizi. Özet geçmek gerekirse bu akşam hepberaber herkesin yerini bildiği ortak ev olarak (regl olduğumu sanıp ziyaret ettikleri gün sağolsun) benim evimde (ne fikrim soruldu ne de benim evim karar alınıldıktan onayım alındı) toplanma kararı alındı. herkes gibi oyun yiyecek dedikodu dolu bi kutlama yapcaktık. Diğerlerine abur cubur, kutu oyunları, içecek getirme gibi görevler bana da koltukları masayı falan geri çekerek salonun ortasına büyük bir boşluk bırakma görevi verildi. Killer kutlama konusunda baya ciddi olacakki herkesin görevlerini yerine getirdiğini bilmek için fotoğrarlı videolu kanıt istiyodu. Görevi yerine getirmeyene de koca bir paragraf yazı yazıp görevi yapmadığına pişman ediyodu. Ben rahattım sonuçta ev sahibiyim. Görevimi aldıktan 10 15 dk sonra videolu kanıtımı gönderip aldım grubu sessize takıldım instagramda. Birkaç saat içinde de beklenen misafirlerimiz geldi içeri. Reşit olmayıp ehliyeti bile olmayan Dust'ın arabası ile... Aslında şaşırmamak lazım ehliyetsiz araba kullanmak Dust'ın yaptığı illegalliklerin sadece minik bir bölümü.
Kapıyı çalmış olan Horror elinde ağzına kadar dolu nerdeyse yırtılacak birsürü poşetle girdi içeri. Hala arabanın orada olanlara döndüm Killer'ın bagajdan koca bir yer sofrasıyla bana gelişi pek beklediğim bir şey değildi. O da içeri geçtikten sonra Cross ve Night yan yana ellerinde kutu oyunlarıyla geldiler. İçeri geçmeden önce Night ile saniyelik olsada küçük bir bakışma yaşadık... herneyse. Dust'ta muhtemelen sürücü oluşunu bahane etmiş olacakki arabayı park ettikten sonra elleri cebinde sallana sallana geldi gülerek. Tüm grup tamamdı artık Killer yer sofrasını kurmuş film ayarlıyo televizyonu Netflix'e bağlayıp Night ve Cross kutu oyunlarını dizmiş Horror ve Dust'ta mübarek kendi evleriymiş gibi tabaklarımı kalelerimi bardaklarımı almış abur cuburları içecekleri yerleştiriyor. Gidip ev sahibi olma dışında bir bok yapayım diye katıldım ikisine atıştırmalıkları yerleştirme işinde. Vay anasını dondurulmuş pizza bile getirmişler canlarına kurban olduklarım.
Kısacası hepimiz işimizi bitirip bi yarım saat içinde daire olduk sofrasının etrafında.
Killer:
Bakın ne dicem hala bi iki üç saat var yılbaşına hadi d c oynayalımDust:
Aha.. dakka bir gol bir amınakoyayım yavaş ol ilk bi kutu oyunu falan oynasaydık kuru kuru oynanırmı d cHorror:
Dust aşkım haklı yeni oturduk ne d c siCross:
Doğru diyo bu arada bu saatte d c mi oynanırKiller:
Hemde ne oynanır uff izle..Killer soda şişelerinden birini açıp hayvan gibi tekledi yalan yok cidden tekledi.
Killer:
Alın bakalım şişeyi bile hazırladım sizin için az teşekkür edin amk!Dust:
Ben de seni o şişeyi içine Alman için hazırlıcam o zaman sen bana teşekkur etcenKiller:
Fuck yes! Dust'da havasında olduğuna göre tam zamanı oynamanın!Killer heyecanla çevirdi şişeyi. Şansa bak amk soran o cevaplayan Cross.
Killer:
AHAHAHH D Mİ C Mİ YAKIŞIKLI?Cross:
... CKiller:
Oooo krala bak.. Öhöm öncelikle beyler hazır C ler başlamışken sizi şunu belirtmek istiyorum bu odadaki herkesi öpüştürcem yani eğer ben şunla öpüşelim kurtulayım diyen varsa hemen söylesin bence
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° SCHOOLVERSE °
Fiksi Penggemarunderverse au sans'leri için yapılmış özel bir okul. kendi shiplerimi kullanıyom lütfen shiplerime sövmeyin😔✌ 2020'den beri yazılan bi kitap saçma oluşu normal. düzgün bi olay örgüsü yok. eğlencesine yazıyorum. (kitaba 8. bölümden başlanması şiddet...