-𝙏𝙝𝙚 𝙣𝙚𝙭𝙩 𝙢𝙤𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜-
⚡🌪
𝙃𝙖𝙡𝙞𝙡𝙞𝙣𝙩𝙖𝙧'𝙨 𝙋𝙤𝙫:
𝙸 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚜.𝚆𝚎𝚒𝚛𝚍...𝙳𝚒𝚍 𝚠𝚎 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚋𝚒𝚗 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝?𝙷𝚘𝚠 𝚍𝚘 𝚠𝚎 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎?•𝙋𝙤𝙫 𝙚𝙣𝙙𝙚𝙙•
Halilintar get off the bed he slept on and saw Taufan sleeping peacefully in his bed.He saw his and Taufan's iconic dino looking cap on a bedside table.He began to look around the surrounding, The door opened revealing a woman/girl wearing a𝚗 orange outfit.
???:"𝙷𝚎𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎,𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎."
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘.𝙳𝚒'𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚞𝚜 𝚑𝚎𝚛𝚎? 𝙸 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚊 𝚌𝚊𝚋𝚒𝚗."
???:"𝙽𝚘𝚝 𝚖𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚌𝚞𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚖 𝚍𝚒𝚍 𝚋𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚑𝚎𝚛𝚎."
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝚁𝚎𝚜𝚌𝚞𝚎 𝚃𝚎𝚊𝚖?"Asked Halilintar.
???:"𝚈𝚎𝚜,𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚊 𝚛𝚎𝚜𝚌𝚞𝚎 𝚌𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛.𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚜𝚊𝚏𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎.𝙱𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢,𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛?"
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙼𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝗛𝗮𝗹𝗶𝗹𝗶𝗻𝘁𝗮𝗿.𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝗛𝗮𝗹𝗶 𝚘𝚛 𝗟𝗶𝗻𝘁𝗮𝗿.𝙼𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛'𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗.𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚒𝚖 𝗨𝗳𝗮𝗻 𝚘𝚛 𝗨𝗽𝗮𝗻."
???:"𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎.𝚃𝚑𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜 𝗝𝗶𝗻.𝙽𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝙷𝚊𝚕𝚒."
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙽𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝙹𝚒𝚗. 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍 𝚜𝚊𝚢 𝚁𝚎𝚜𝚌𝚞𝚎 𝚃𝚎𝚊𝚖 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚜 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚐𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?"
𝙹𝚒𝚗"𝚈𝚎𝚜,𝙸'𝚖 𝚒𝚗𝚍𝚎𝚎𝚍".She then shows the photo of her and the rescue team.
𝗧𝗵𝗲 𝗣𝗵𝗼𝘁𝗼:
𝗣𝗿𝗲𝘁𝗲𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗠𝗮𝗿𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝗕𝘂𝗰𝗸𝘆 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲.
Halilintar was surprised because her team was cars transforming robots.Jin realized his faced.
𝙹𝚒𝚗:"𝚄𝚛𝚖,𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚔𝚊𝚢?𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍?"
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢.𝙸𝚝𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚎𝚑𝚒𝚌𝚕𝚎𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎."
𝙹𝚒𝚗:"𝚆𝚊𝚒𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝?!𝚈𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎?"
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝚈𝚎𝚜 𝙸'𝚖 𝚒𝚗𝚍𝚎𝚎𝚍."
𝙹𝚒𝚗:"𝙾𝚑 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚔𝚊𝚢.𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚎𝚛𝚎.𝙾𝚑!𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚘𝚔 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚏𝚊𝚜𝚝.𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚝?"
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙿𝚊𝚗𝚌𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛".
𝙹𝚒𝚗:"𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝,𝙸 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎.𝙸𝚝𝚜 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝙷𝚊𝚕𝚒.𝚃𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛."
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘".
Jin then leaves their room,leaving him and Taufan alone in their room.
𝙏.𝘽.𝘾
Hali is meeting Jin while 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗 is still asleep.In the next chapter,Taufan will met Jin and Hali and him will met 𝗣𝗼𝗹𝗶,𝗥𝗼𝘆,𝗔𝗺𝗯𝗲𝗿 and 𝗛𝗲𝗹𝗹𝘆.
𝓢𝓮𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓪𝓵𝓵 𝓵𝓪𝓽𝓮𝓻.
🄰🅄🅃🄷🄾🅁:
𝗦𝗼𝗳𝗶𝘆𝗮.
YOU ARE READING
⚡🌪𝓑𝓸𝓫𝓸𝓲𝓫𝓸𝔂𝚡𝓡𝓸𝓫𝓸𝓬𝓪𝓻 𝓟𝓸𝓵𝓲👮🏻🚓(𝙲𝚛𝚘𝚜𝚜𝚘𝚟𝚎𝚛)
Fanfic~𝟭𝘀𝘁 𝗕𝗼𝗼𝗸~ 𝙱𝚘𝚋𝚘𝚒𝚋𝚘𝚢 𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙱𝚘𝚋𝚘𝚒𝚋𝚘𝚢 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗(𝘋𝘶𝘰 𝘚𝘵𝘰𝘳𝘮/𝘖𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵)𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚐𝚘𝚝 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚖𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚢 𝚊 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚑𝚎𝚛𝚊 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚎�...