𝙃𝙖𝙡𝙞𝙡𝙞𝙣𝙩𝙖𝙧'𝙨 𝙋𝙤𝙫:
𝙸𝚝'𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚘𝚛 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚑𝚜 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚌𝚔 𝚑𝚎𝚛𝚎.𝚆𝚎'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚍𝚊𝚙𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚎𝚠 𝚕𝚒𝚟𝚎𝚜.𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚠𝚗𝚜𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚕𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙿𝚘𝚕𝚒 𝚜𝚊𝚢𝚜.𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚝 𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚎𝚠 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕.
𝙼𝚢 𝚏𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚘𝚠 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝𝚖𝚊𝚛𝚎.
𝙏𝙖𝙪𝙛𝙖𝙣'𝙨 𝙋𝙤𝙫:
𝚆𝚎'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚗𝚎𝚠 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚜.𝙸'𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝙷𝚊𝚕𝚒 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚎𝚐𝚊𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚋𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚖𝚎.
𝚆𝚎 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚙𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜.𝙼𝚘𝚜𝚝 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢,𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝙼𝚊𝚜𝚝𝚎𝚛 𝙱𝚘𝚋𝚘𝚒𝚋𝚘𝚢 𝚘𝚛 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝙾𝚛𝚒.
𝙋𝙤𝙫 𝙚𝙣𝙙𝙚𝙙.
At the rescue center,Jin is telling a worriying news to her team.
𝙹𝚒𝚗:"𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚛𝚎𝚙𝚘𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚊 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚔𝚒𝚍𝚗𝚊𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘𝚠𝚗."
𝙰𝚕𝚕-𝙹𝚒𝚗:"𝚁𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢?"
Jin nooded.
𝙹𝚒𝚗:"𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚎 3 𝚖𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚍𝚗𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚎𝚖𝚊𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚛𝚊𝚗𝚜𝚘𝚖 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚏𝚘𝚛𝚝𝚞𝚗𝚎."Jin said while showing a photo of the three men.
𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛:"𝙾𝚑 𝚐𝚘𝚜𝚑!𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚒𝚋𝚕𝚎."
𝙿𝚘𝚕𝚒:"𝚆𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚛𝚗 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜."
𝙰𝚕𝚕-𝙿𝚘𝚕𝚒:"𝚁𝚒𝚐𝚑𝚝!"
Soon after Jin announces everyone in the town about the serious kidnapping.Everyone was worried including Halilintar and Taufan.
𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝙳𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙰𝚋𝚊𝚗𝚐?"
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝚈𝚎𝚊𝚑.𝚃𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚖𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚔𝚒𝚍𝚗𝚊𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐."
Hali sighed and says...
"𝙻𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎𝚏𝚞𝚕 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝."
YOU ARE READING
⚡🌪𝓑𝓸𝓫𝓸𝓲𝓫𝓸𝔂𝚡𝓡𝓸𝓫𝓸𝓬𝓪𝓻 𝓟𝓸𝓵𝓲👮🏻🚓(𝙲𝚛𝚘𝚜𝚜𝚘𝚟𝚎𝚛)
Fanfic~𝟭𝘀𝘁 𝗕𝗼𝗼𝗸~ 𝙱𝚘𝚋𝚘𝚒𝚋𝚘𝚢 𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙱𝚘𝚋𝚘𝚒𝚋𝚘𝚢 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗(𝘋𝘶𝘰 𝘚𝘵𝘰𝘳𝘮/𝘖𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵)𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚐𝚘𝚝 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚖𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚢 𝚊 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚑𝚎𝚛𝚊 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚎�...