my name is whatever you decide

617 42 16
                                    

lalkaya9 hikayesinde sizden bahsetti.

lalkaya9 hikayesinde sizden bahsetti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

semihkilicsoy9 hikayenizi beğendi.

lalkaya9 ve semihkilicsoy9

beni hikayende paylasman

sevgili oldugumuzu mu gosteriyo

lal hanim

daha bir teklif duymadim semih bey

ama degerlendirebilirim

duyarsam

istedigin teklif olsun

asagi gel

Bu mesaja 💙 ifadesi bırakıldı.


POV

semihin beni aşağı çağırmasıyla heyecanlanmıştım. cüretkar şeyler yazıyor olabilirdim ama bu yüz yüzeyken utanmadığım anlamına gelmiyordu. aşağı indiğimde semih elinde bir buketle beni kaldırımda bekliyordu.

yanına gittiğimde elindeki çiçeğin glayöl çiçeği olduğunu görmüştüm. ince hareketleryle beni her an şaşırtıyordu.

"Semih..."

"Bekle, bunu yapmak için cesaretimi toplamam çok uzun sürdü. Lal, seni ilk gördüğümden beri ruhuma işledin, seni her düşündüğümde iyi hissettim, bende varlığını bilmediğim duygularımı uyandırdın. sana aşık oldum, her şeyine; sana aşık oldum. Bu çiçekler de, sana kendimi farklı bir ifade ediş biçmim. kalbimi çaldın, glayöl çiçeği bu anlama geliyor." 

çiçeği bana doğru uzattı, uzatmasıyla aldım. gözlerim dolmuştu, kimse bana bu kadar saf duygular beslememişti. varlığını fark etmediğim bir poşet tutuyordu elinde. konuşmaya devam etti.

"kalbimi çaldın ve bir daha geri vermeni istemiyorum. Fenerbahçeli olduğun için sana beşiktaş formamı vermek saçma olur diye düşündüm. ama bana destek olmanı da istiyorum, umarım beğenirsin" diyerek elime karton poşeti uzattı.

poşeti açtığımda içinde milli takım forması vardı. u19 takımında giydiği kılıçsoy formasını vermişti bana. bir engel de olabilirdi farklı takımlara sahip olmamız, ama o bizi birleştirmenin yolunu bulmuştu.

"semih, her şey için çok teşekkür ederim, seni sevmenin ne kadar doğru bir karar olduğunu bana tekrar gösterdin. seni seviyorum."

" lal, benimle çıkar mısın?" 

bu soruya daha önce yaptığım gibi fiziksel bir tepki vermeyi tercih ettim,  ona yaklaşıp kollarının arasına girdim ve dudaklarına küçük bir buse kondurdum. yüzünü boynuma gömdüğümde saçıma öpücükler kondurmaya başladı.  

"bu sorunun cevabını zaten biliyorsun, evet. seninleyken tekrar nefes alabildim, beni hayatta hissettirdin. seninle tanışmak, başıma gelen en güzel şeydi."

selam

açıkçası bu hikayeyi yazarken cidden okunacağı aklıma gelmemişti, yalnızca fikri yazıyo dökmek istedim. okuduğunuz, oy verdiğiniz ve yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim.

aklıma farklı bir kurgu geldi, o kitaba da sizi beklerim. özellikle taylor seviyorsanız daha çok beğenirsiniz diye düşünüyorum

sevgiler

the alchemy | semih kılıçsoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin