W tej opowieści pojawi się:
- mpreg(Czyli facet może zajść w ciążę. Nie pytać jak. 😅)
- sekretne dziecko z przyszłości
- podróże w czasieShipy: Hualian
Miłej lektury! ☺️
🦊🦊🦊🦊🦊🦊
Dzień zapowiadał się dość zwyczajnie. Xie Lian robił porządki na około domku (świątyni). Hua Cheng przebywał w królestwie duchów z powodu jakiś spraw.
Xie Lian skończył porządki i wybrał się do miasta. Miał zamiar ugotować coś do jedzenia dla swojego męża. (chodź jedzeniem tego nazwać nie można)- San Lang dzisiaj wraca. Pewnie będzie głodny więc coś mu ugotuję. - powiedział do siebie Xie Lian
Xie Lian poszedł do miasta i zrobił potrzebne zakupy. Były one niewielkie ale wystarczające dla dwóch osób. Gdy mężczyzna wracał z miasta usłyszał czyjś płacz. Xie Lian znany z dobrego serca postanowił zobaczyć skąd dochodzi płacz i do kogo on należy. Szedł za dźwiękiem a dotarł do jego domu. Przed domem zobaczył płaczącą dziewczynkę. Powoli i delikatnie podszedł żeby nie wystraszyć dziewczynki.
- Witaj. Zgubiłaś się? - zapytał Xie Lian dziewczynkę
Dziewczynka spojrzała na Xie Liana i w ciągu kilku chwil znalazła się w objęciach Xie Liana. Dziecko mocno przytuliło Xie Liana. Mężczyzna był lekko zdziwiony ale odwzajemnił przytulasa.
- Mama! Gdzie byłeś?
Xie Lian zdziwiło, że obce dziecko nazwało go mamą. Ale pomyślał, że dziecko musi być przestraszone i dlatego myli go ze swoją matką.
- Byłem w mieście na zakupach. A ty co tu robisz?
- Zgubiłam się i nie mogłam znałeś ciebie ani taty. - wyjaśniła dziewczynka
- Jak nazywa się twój tata?
- Hua Cheng. Jest królem duchów.
Xie Liana zabrakło języka w gębie. Nie mógł uwierzyć że San Lang ma dziecko z jakąś kobietą i nic mu nie powiedział.
- Jesteś pewna, że twoim ojcem jest Hua Cheng? - zapytał zdezorientowany Xie Lian
- Tak. Mama nazywa go San Lang - powiedziała z uśmiechem dziewczynka
- Naprawdę. Ciekawe....
Xie Lian jest sfrustrowany. Jakaś kobieta zrobiła dziecko jego mężowi i jeszcze nazywa go tak samo jak on. Trzymał jednak emocje na wodzy żeby nie przestraszyć dziecka.
- Powiedz jak ci na imię?
- Hua Yin.
- Piękne imię
- Mamo kiedy wróci tata? - zapytała Hua Yin
- Dziś wieczorem.
Xie Lian zabrał Hua Yin do domu. Przygotował posiłek. Dziewczynka wyczuła zapachy z kuchni (a raczej smród 😂) i domyśliła się co się święci. Xie Lian nadal udaje, że jest matką dziewczynki dopuki nie wróci Hua Cheng.
- Mamo co robisz?
- Gotuję jedzenie dla taty
- Ja też chcę
- Dobrze to zrobię też dla ciebie
Nastał wieczór. Hua Cheng wrócił do domu. Gdy tylko przekroczył próg domku poczuł że coś jest nie tak. Usłyszał dźwięki dochodzące z domku. Xie Lian usłyszał kroki króla duchów i poszedł żeby go powitać.
CZYTASZ
MXTX One-shots
Short StoryZbiór moich krótkich opowieści (Oneshotów) z postaciami z MXTX (MDZS, TGCF, SVSSS). Okładka z Pinteresta. Miłej lektury! 😉