Oyy verir misiinn canimmmm
• • •
Dünkü olaydan sonra bir bok izleyememiştik. Ben Elay'ı eve postalayıp balkonda boş boş oturmuştum.
Evet arkadaşlar gece gece evi alt üst ettim. Neden mi? Çünkü, ÇÜNKÜ SİGARA PAKETİM BİTMİŞ.
Gözlerimi devirip evden çıktım. Ben çıktığım an karşıda oturan otistik şahıs da çıkmıştı ve ben markete inmeye üşeniyordum.
"Pşt," dedim kedi çağırır gibi. Bakışları bana döndü ve hayırdır der gibi gözünü kırptı. "Nereye gidiyorsun?"
"Sana ne?"
Anında kaşlarımı çattım. "Bak çocuk, bu iki oldu. Sana insan gibi soruyorsam sen de insan gibi cevap vereceksin."
"Markete ineceğim." Dedi sabırla. Yüzüm hemen güldü.
"Ay canım ya," dedim ona iki yüz lira uzatarak. "Bana iki paket Marlboro Touch Blue al. Şimdiden teşekkürler." Diyerek hızla eve geçtim. İnmeye üşeniyorum arkadaşlar.
Bu mal gelene kadar telefonu elime alıp bilinmeyen varlığıma yazdım. Ne zamandır yazmamıştım.
Aşko naberrr???
Ne yapıyorsunnnn caniimmmBilinmeyen Varlık:
Dur şimdi işim var.Tm.
Kısaltma kullanmaktan nefret ederim. Dipnot geçin.
"Ya sabır." Diyerek mutfağa geçtim. AÇIM LA BEN. Derin bir of çekerek mutfaktan çıktım. Yemek yapmayı bilmiyordum ve uzun zamandır evde tektim. YAKINDA KEMİĞE DÖNÜŞECEĞİM!
Telefonu açıp annemi aradım.
"Efendim?"
"Anne, sen ne zaman geliyorsun?" Dedim bıkkınlıkla. "Gebereceğim açlıktan."
"Kızım yemek yapsana kendine." Dedi Einstein. "Yarın sabah oradayım, birazdan uçağa bineceğim."
"Tamam." Diyerek kapattım.
Kapı çalınca açmaya gittim. Kölem paketlerimi getirmişti. Elindeki iki paketi alıp, "Ay çok sağol canım." Deyip yalandan bir öpücük attım.
Kalan parayı bana uzattı. "Bu paranın üstü." Dedi. Ardından diğer elindeki küçük poşeti verdi. "Bu da senin." Deyip hızla evine geçti.
"Bu ne lan?" Dedim hâlâ kapıdayken. Poşeti açıp içindekine baktım. Çilekli dondurma ve iki paket çikolata mı? Ne kadar da yaratıcı bir insan bu çocuk ya? Bir poşete, bir de karşı dairenin kapısına mal mal baktım.
Bu mal bunları niye aldı?
Of neyse beleşçilik damarlarım atıyor şu an. Kapıyı kapatıp içeri girdim.
...
"Senden sonra kalbimi sevgilere kapadım, ben seninle o günü bin yıl gibi yaşadım.." Balkonda mal mal otururken mırıldandığım şarkı çok alakasızdı. Parantez içinde geçen hafta sevgilimden ayrıldım. Onu sevmiyordum da, aldatması pek hoş olmamıştı. Aldattığı kız da bir şey olsa amına koyayım. Kız escorttan çıkmış sanki uzun zamandır o günü bekliyordu. Hele bir tipini görseniz, tam suratına kusmalık. Sinirimi exten değil de o varoştan çıkarmıştım. Kızın saçının elimde kalması dışında başka bir sıkıntı yok. Elimden zor kurtulmuştu. Acıdım.