4. Bölüm

9 2 20
                                    

• • •

"Siccin 7 mi?" Dedi Elay. "Kızım salsana artık şu filmi."

"Geçen izleyememiştik sus." Diyerek patlamış mısır ve kolamı aldım. Şansımıza 4 tane yan yana koltuk bulabilmiştik. Ben ile Elay yan yana, Ares ve Arda yan yanaydılar. Sorun şu ki ortada ben ve Ares vardık. Yeto. Neyse. Benim mısırım bitince onunkine dadanabilirdim.

Salona geçerek koltuklarımıza oturduk. Birden nefes almakta zorlandım. Derin derin nefesler alıp vermeye başladım. Allah'ım ne olur nefes darlığım yeniden başlamıyordur. İÇTİĞİM SİGARADAN OLACAĞIM NE OLUR.

"Mısır kovanı aramıza koy canımın içi." Dedim Ares'e. Bana yandan bir bakış attı.

Wolf bakışlım yha.

...

Filmden bir bok anlamamıştım. Film başladığından beri başımı birinin omzuna yaslayıp gözlerimi kapatmıştım. "Alin," diye mırıldanışını duydum Ares'in. "Uyuyor musun?"

"Ha?" Diye mırıldanarak gözlerimi araladım.

"Kalk artık, film çoktan bitti."

Gözlerimi ovarak esnedim. "Elay'lar nerede?" Salonda bizden başka kimse yoktu.

"Gittiler."

"Uykum var benim ya." diye mırıldanıp tekrar gözlerimi kapattım. 

Derin bir nefes alıp ayaklandığını hissettim. Beni birden kucağına alınca bir euzubesmele çektim.

"Ne yapıyorsun?" Diye yükseldim.

"Şşş," dedi bizi salondan çıkarırken. "Uyu."

"Başım ağrıyor." Diye mırıldandım. Tepinmekle uğraşamazdım. İşime geliyordu.

...

Gözlerimi açar açmaz bembeyaz tavanla karşılaşınca afalladım. Bu tavanı tanıyordum. Hastaneye hoş geldiniz arkadaşlar. Yüzde yüz eminim ki kolumda şu an ağrı kesici bir serum var ve ben bayılmışım.

Migrenin amk.

"Uyandı." Diyen tanıdık bir ses duydum. Arda başımın dibine geldi. "Gece gece senin yüzünden hastanede ne işim olduğunu sorguluyorum."

"Siktir git başımdan." Dedim sakince. Hep bunu yapıyordu. Ben mi diyorum kardeşim hastaneye gel diye?

"Duyduklarıma göre nefes darlığın başlamış." Dedi doktorum. Evet. Doktorum.

"Yok." Dedim hemen. "Ne münasebet. Yok öyle bir şey."

"Nefes darlığı mı?" Ares'in sesini duyunca hemen bakışlarım oraya döndü. Bu burada mıydı lan?

Odaya baktığımda annemin bana olan bakışlarını gördüm. Sigaramdan olmama son bir.

Odada Elay, Annem, Arda, Ares, Ares'in annesi ve Elay'ların annesi vardı.

Hasssssssiktir.

"Allah'ım beni yok et." Diye mırıldanıp gözlerimi kapattım. Dileğim belki gerçek olurdu.

"Sana sigarayı azaltman gerektiğini söyledim Alin." Dedi doktor sakince. "Bu yaşta karaciğerlerin çürüyecek. Gençliğine yazık edeceksin. Yapma."

404Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin