Seungminden
Wooyoung o herifi ittikten sonra göz yaşlarımı tutamadım. Hep yaşadığım bir şeydi normalde sırama oturup resim çizmem veya şarkı yazmam gerekirdi ama o şerefsiz benim eteğimin içine dokunmuştu.Bunu ilk defa yapıyorlardı. Acaba sıradaki ne olacaktı. Tuvaletteyken bunları düşünüp bir yandan ağlıyordum.
Bir süre sonra woo yanında hiç görmediğim bir çocukla gelmişti. Yeni öğrenciydi galiba. Woo onu niye getirmişti ki?
Woo benim bebeklik arkadaşımdı onunla birlikte kalıyordum.
Ailem beni terk ettiğinde onunla kimsesizler yurdunda tanışmıştık. O bir alfaydı ama çok tatlı bir alfa. Yani bana zarar vermeyi hiç düşünmedi bile.
Ve beni kardeşi gibi gördüğü için feromonlarından da etkilenmiyordu. O yüzden rahattım bende onun feromonlarından etkilenmiyordum.
Zaten feromonlarımızı sadece kızgınlığa girdiğimizde birbirimizi rahatlatmak için kullanırdık.
Kimse bizi evlat edinmek istemediği için woo 18 yaşına geldiğinde benide alıp yarı zamanlı çalıştığı işinde biriktirdiği parayla bir ev satın almıştı.
Ona olan borcumu asla ödeyemezdim. Ama şuan yanında bir Alfa ile gelmişti?
O Alfanın konuşması ile birşey hissettim. Güven.
Hyunjin
Ne zamandan beri bunu yapıyorlar?Seungmin
Okul başladığından beri.Alfa'nın parmakları ve benim parmaklarım yanlışlıkla birbirine değmişti. Ne, ne, nasil olur?
O Alfa benim ruh eşimdi.
Wooyoung
Neeeee. Hyunjin ve sen ruh eşi misiniz? Nasıl, nasıl ağağağağa. Hyunjin kusura bakma Seungmin'i vermemmmmmm. O benim birtanemmm.Bölüm sonu hihhahahha. Bu bölümü enişteniz yazdı ben yazsaydım kaos olacaktı ama işte beyefendi istememiş umarım beğenmişsinizdirrrr🍡🍡🍡💅💅💅🙂🍓🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ꜱᴇɴ ᴄɪᴅᴅɪ ᴍɪꜱɪɴ? [ʜʏᴜɴᴍɪ̇ɴ]
FanfictionAmk bu fic okuman için yazıldı git oku aw vurmayayim götüne+ omegaverse bebikimm