Hyunjinden
Seungmin gömleğimin düğmelerimi açmaya başladığında sırtımı duvara dayayıp sadece karşımda ki güzelliği izliyordum.Ahh bu Omega... Nasıl bu kadar tatlı ve seksi olabiliyor? Olağan üstü bir güzellik bu...
|Askolarim bu arada Seungmin'in saç rengi bu:
Tipeee bakiiinn çokkk tatliiiiiiuuuiii
*Neyseeee fice devammm*
Seungmin düğmeleri açmayı bitirdiğinde Hyunjin direk Seungmin'in dudaklarına yönelmişti.
Hyunjin
Rujunun tadı güzelmiş bebeğim.Seungmin
Hmm o zaman biraz daha tadına bakmak ister misin Alfam.Ahhh bu Omega. Beni delirtiyor....
Hyunjin
Biraz daha oyalanırsak küvet taşıcak meleğim.Dudaklarını büzümüştü. Dayanamıyordum sanırım bu Omega beni delirtiyor...
Hyunjin
Hadi ama güzelim büzme o güzel dudaklarını dayanamıyorum.Diyip bu tatlı Omegayı kalçasından tutup kucağıma almıştım.
Ama küçük Omega'nın kalçası sabit durmuyordu. Sertliğime değdikçe minik iniltiler bırakıyordum.
Seungmin
Alfam kendini tutmakta zorlanıyor mu yoksa? *Piç smile* Hmm biraz foremon yayarmısın yakışıklım?Hyunjin
Sen iste kendimi yakarım güzelim.(Bunlar pazartesi okulda ne yapcaklar aw ĞWŞSJJSÖNKASĞAHAF)
Sonunda küvete girebilmiştik.
(ABOOOWWWWW)
Minik (?) Omegam daha fazla bekleyememiş olmalı ki dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Benimde rahatsız olduğum söylenemez. Sonuçta ruh eşiyiz bir sorun olmazdı... Değil mi?
Artık bende dayanamadım ve zaten sıcak su ile gevşemiş deliğe aletimi sokmaya başladım.
Seungmin
Ahh... Hyunjin.... Ahhh(Ben bunlari yazarken nie aniriyom la ĞWÖNSNSJSŞJWJKWOSÖSJSJZ)
Artık Omegam alışmış olmalı ki kalçasını iyice yaklaştırdı.
Bende mesajı alıp hızlıca kendimi içine ittirdim.
(WOAAAAAAAGHHHHHHH utanmamaliyim hayir ufff ben bi sicakladim yaa)
Seungmin inlememek için dudaklarını sanki birbirine dikmişti ama bu hiç hoşuma gitmediği için dudaklarımızı birleştirdim.
Bana karşılık vermeye başladığında o güzel sesi ile adımı inlemesi için git gellere başladım.
Seungmin
Ahhhhhh....H-hyunjin....Hızlan....İzinimi aldığımda içine tamamen girip hareket atmeye başlamıştım.
Seungmin
Ahh hyunjin.....O-orası....Omegamın isteğiyle o noktaya baski uygulamaya başlamıştım. Bir yandanda güzelimin boynunu emiyor ve öpüyordum.
Seungmin
H-hyunjin g-gelicem.Demesiyle daha da hızlanmıştım. Ve 1-2 dakikanın sonunda Omegam boşalmış sıra bana gelmişti.
Offff bana bu kadar utanç yeterde artar bile hıyarcan da yarın boşalır yaa ĞWBAÖNANSBSŞJWJSJJİOJŞJJ NEYSE OPTUUUMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ꜱᴇɴ ᴄɪᴅᴅɪ ᴍɪꜱɪɴ? [ʜʏᴜɴᴍɪ̇ɴ]
FanfictionAmk bu fic okuman için yazıldı git oku aw vurmayayim götüne+ omegaverse bebikimm