Ehmm efenim simdi soyle ki bu bolum siddet icerebilir ehehemm
______________________________________Woojin'in attığı konuma gelmiştim. Çok geriliyordum. Ya plan başarısız olursa? Ya piç beni elde ederse?
(Bu arada seungmin'in kıyafeti buu
Guzel lan dimi)
Düşüncelerimden kurtulup zili çaldım. Soğuk soğuk terliyordum. Tam tekrar basacağım anda kapı açıldı ve kendimi woojin ile kapının arasında buldum.
"Hmm çok güzelsin bebeğim."
Cevap vermeyip öylece yüzüne bakmıştım.
Ta ki beni kucağına alana kadar.
"AAAA BIRAZ BENİ AAAA"
"Hm neden bırakacak mışım? Ne zamandan beri bunu bekliyorum seungmin. O güzel sesi ile adımı inlemeni duymak istiyorum. Aletimin içini doldurmasını istiyorum. Benim olucaksın Kim Seungmin."
Hah! Sen öyle san piç kurusu.
Biraz daha yürüdükten sonra bir çalışma masasının olduğu bir odaya geldik. Sandalyeye oturdu ve beni masaya oturttu.
Elleri yaramazca bacağımda gezerken yavaş yavaş daha yukarı çıkıyordu. Foremon salgılamamak için zor duruyordum.
"Foremon salgıla güzelim."
"H-hayır."
"Tamam o zaman ben yapacağımı biliyorum."
Diyip beni tek hamlede kucağına oturtup masa ile beni sıkıştırmıştı. Tam aletinin üzerine oturmuştu. İnlememek için zor duruyordum.
"Hadi ama bebeğim adımı inle."
"O-o pis adını a-ağzıma almayacağım."
Amacım buydu onu sinirlendirmem lazımdı.
Bi anda sert bir şekilde şaçımdan çekip beni kendine dondurdu ve dudaklarıma yapıştı. O dudaklarını hareket ettirirken ben ondan kurtulmaya çalışıyordum. Ama olmuyordu. Başaramıyordum.
Karşılık vermediğim için sinirlenmiş olmalı ki sertçe kalçamı sıkmasıyla kendimi tutamayıp inledim.
Tam o sırada bir anda kapı krıldı ve Yoongi Hyung elinde silahla içeri girdi.
(Heyttt beeee yoongimmm benimmm)
"Yoongi hyung... Nerde kaldın."
"SEUNGMİN ARKAMA GEÇ. ELLERİ KALDIR LAN PİÇ."
"ne hakla evime izinsiz girebiliyorsunuz?"
Yoongi hyung Woojin'in yakasından tutup yere fırlattı ve ayağını üzerine koyup bastırdı.
"Min Yoongi. Baş komutan canım."
"Hah! Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz evimde?"
"Immm ben söyleyeyim Woojin. O-yu-na gel-din."
"Seungmin sen iyi misin güzelim sana birşey yaptı mı bu piç."
"Hyung sonra konuşalım."
"Nasıl istersen bebeğim. Teahyung ve Jungkook. Seungmin'i cıkartın burdan. Woojin denilen adam ile biraz işim var."
Diyip sırıttı. Best hyung'um beaa.
Tae ve jungkook hyung beni alıp arabaya bindirdiklerinde içeriden çığlık sesleri gelmeye başlamıştı. Yoongi hyung aslında şiddet uygulamayı sevmezdi. Tabii konu ben olmadığım sürece.
Yoongi hyung benim kuzenim. Kendisi baş komser ve eskiden olan şeyler yüzünden bana çok düşkün. Tabii bende ona çok düşkünüm. Gerçekten birbirimizi çok seviyoruz. Ben onu babasından koruyorum o ise beni sapık alfalardan koruyor.
Yoongi'nin gözünden
Jungkook ve Teahyung Seungmin'i götürdüklerinde işkencem başlamıştı."Rm Hyung ve Jin Hyung, şu sapığın kollarını zincirleyin. Ben aletleri alıp geliyorum."
(Ouysss yakisiklim beeaaa TASSSAKLARİNA BETON YETMEZ ASKİM)
Demem ile Woojin adlı piç duvara zincirlenmiş bana sırıtarak bakıyordu.
"Hah bana ne yapabilirsin ki? Sen bir polissin dostum. İşinden atılmak mı istiyorsun yoksa? O orospuyu korumak için mesleğini mi bırakıyorsun? Omegayı ver mesleğine devam et."
Demesi ile 1. Yumruğu elmacık kemiğine geçirmiştim.
"1. Sana istediğimi yapabilirim. 2. Polis olmam kuzenimi koruyamayacağım anlamına gelmiyor. 3. Seungmin'i korumak için müebbet bile yatarım. 4. Asıl orospu sensin. 5. Ölürüm de sana Seungmin'in saç telini vermem."
Seungmin benim en değerlimdi. Babam sarhoşken beni kendi evine gizlice sokardı. Sevdiğim çocuk ile sevgili olmamızı sağladı. Babam bana el kaldırdığında foremonlarını salar ve kendi üstüne çekip bir anda foremon salgılamayı durdururdu. Bu sayede bende o saniyelerde kaçıp onun evine giderdim.
"Sen bu ellerle seungmin'e dokundun."
Ellerine basıp kanayana kadar ayağımı kaldırmadım.
"Sen bu sikini seungmin'e değdirdin."
Aletini full kestim.
"AHHH. S-SEN B-Bİ C-CANAVARSIN."
"Kuzenim için canavar bile olurum."
Son cümlemi söyleyip tam kalbinde bir mermi sıktım.
"Burayı temizleyip gömün şu piçi."
______________________________________
Oha ben ne yazdim amk. Yuh. Ehm birazcicik abartmis olabilirimm EHE neyse bayybayyy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ꜱᴇɴ ᴄɪᴅᴅɪ ᴍɪꜱɪɴ? [ʜʏᴜɴᴍɪ̇ɴ]
FanfictionAmk bu fic okuman için yazıldı git oku aw vurmayayim götüne+ omegaverse bebikimm