11. Bölüm😖

28 5 103
                                    

Sabah

Seungminden
Uyandığımda çıplak bir şekilde tanımadığım bir evde tanımadığım bir odada ve tanımadığım bir yataktaydım.

Dün gece ne olmuştu? Ahhh sadece bara gidecektim.

Arkamı döndüğümde çıplak bir beden görmüştüm. Sadece bana bakıyordu. Kimdi bu adam? Görüşüm bulanıktı kafam zonkluyordu.

Hyunjin
Seungmin iyi misin? Başın ağrıyor mu?

Adımı nereden biliyordu? Kimdi bu adam? Ben yani biz neden çıplaktık? Neden başım zonkluyordu? Neredeydim ben? Dün gece ne oldu? Umarım düşünüğüm şey olmamıştır. Ben..... Ben onunla yatmadım..... Değil mi?

Konuşamıyordum. Sadece başımın ve kalçamın ağrısı ile yüzümü buruşturuyordum. Gözlerimde bir ağırlık vardı.

Hyunjin
Seungmin? Hastaneye-

Seungmin
Burası neresi? Sen kimsin? Adımı nerden biliyorsun? Biz neden çıplağız? Neden başım zonkluyor? Ve...dün ne oldu?

Son soruyu sorduğumda yüzümün kıpkırmızı olduğuna emindim.

Hyunjin
Nasıl yani beni tanımadın mı?

Seungmin
Gözlerim bulanık görüyor.

Hyunjin
Hyunjin.... Hwang Hyunjin. Benim evim burası. Woojin sana dün gece azdırıcı vermişti...

Ne? A-azdırıcı mı? Hayır olamaz. Dimi? Azmış olamam. Değil mi? Hayır hayır hayır seungmin azmadın sakin ol.

Seungmin
A-azdırıcı mı? Ah ben cidden orospunun tekiyim.

(Orospu: İnsanlarla yatarak para kazanan kişilere denir.)

Bir saniye- BEN ÇIPLAĞIM.

Çıplak olduğumu hatırlar hatırlamaz yataktaki ince pikeyi üzerime örttüm. Ahh dün gece gerçekten yeni tanıştığım biri ile yattım...

Neden benim bu halimle faydalanmıştı? Woo neredeydi? Ya ona birşey olduysa? Ahh çıldıracağım.

Hyunjin
Saçmalama seungmin. Asıl sana azdırıcı içiren kişi orospu. Senin bi suçun yok.

Seungmin
Sende benim bu halimden yararlandın?

Hayır yararlanmamıştı. Ah seungmin dün yaptıklarını bilse de bunu söyler miydi? Hiç sanmıyorum.

Hyunjin
Şuan öyle gözükebilirim ama.... Seungmin ben bi Alfayım çok... çok fazla foremon salgılıyordun. Ve ben sarhoştum. Gerçekten gerçekten çok özür dilerim.

Seungmin
Ben Alfayım bunu yaparım, ben Alfayım sana dokunabilirim, ben Alfayım seni taciz edebilirim! Yetmedi mi artık Alfasınız diye Omegalara Betalara Vitalara dokunamazsınız. Kimse size böyle bir izin vermedi.

Hyunjin
Seungmin seni anlıyorum ama biraz sakin olur musun?

Seungmin
OLAMAM HYUNJİN! OLAMAM! BENİM YAŞADIKLARIMI ANLAYAMAZSIN. BU OKULDA NELER YAŞADIĞIMI ANLAYAMAZSIN. VÜCUDUM YÜZÜNDEN TACİZ EDİLDİN Mİ SEN? HAYIR! NEDEN? ÇÜNKÜ SEN ALFASIN! SANA DOKUNAMAZLAR! ÇÜNKÜ SEN ALFASIN. BENDE İSTERDİM ALFA OLAMAK. BEN Mİ OMEGA OLMAK İSTEDİM? NEDEN BEN HYUNJİN? NEDEN BEN? BAŞKA OMEGALAR DEĞİLDE BEN? BEN NİYE ONLARIN SEKS OYUNCAĞI OLUYORUM? BEN BU HAYATI HAKETMEDİM. BEN..... BEN YAŞADIĞIM HİÇ BİR ŞEYİ HAK ETMEDİM.

Haklıydı. Bunların hiç birini hak etmemişti.

Hyunjin
BENDE SENİN YAŞADIĞIN ŞEYLERİ YAŞADIM SEUNGMİN. BEN ÇEKİNİK BİR ALFAYIM. ESKİDEN GİTTİĞİM OKULA NORMAL ALFALAR VE SİGMALAR DA BANA SANA YAPTIKLARINI YAPTILAR.

Durdu Hyunjin sadece karşısındaki miniğine baktı. Ağlıyordu. Bağırmamalıydı.

Hyunjin
Seungmin inan bana bilinçli bir şey yapmadık. Sen.. sen azdırıcı almıştın ben ise sarhoştum. Bizim isteğimiz altında gerçekleşmedi. O yüzden sakin olur musun?

Seungmin kafasını kaldırıp karşısındaki Alfaya baktı. Gözleri dolmuştu. Kendini tutamadı ve karşısındaki Alfaya sarıldı. Şuan herşeyden çok birine sarılmaya ihtiyacı vardı.

Seungmin'in telefonuna gelen bildirim bu duygusal anı bölmüştü. Seungmin eline telefonunu alıp baktığında gözleri kocaman açılmıştı.

EHEHEH bölüm sonuuuu EHEHE ben ne yazdim aw onu da bilmiom neyseeeeeeeeeğğğ hadi optum muah

ꜱᴇɴ ᴄɪᴅᴅɪ ᴍɪꜱɪɴ? [ʜʏᴜɴᴍɪ̇ɴ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin