5.Bölüm🍥

29 7 138
                                    

Seungminden
Viva la vida bara gelmiştik. Her zaman içtiğim alkolsüz kokteyli içiyordum.

Woo çoktan sarhoş olmuştu. Bende dans eden insanları izliyordum. Ta ki
Kasıklarıma bir ağrı girene kadar....

Ben ağrıdan yere çökmüştüm. Ve bi anda tanıdık bir ses duydum.

"İlacın işe yarayacağını biliyordum!"

Ve o an bilincimi kaybettim.....

2 saat sonra

(⁠♡⁠ω⁠♡⁠ ⁠)⁠ ⁠~⁠♪

Woojin
Ah ne zaman uyanıcak.

Bilincim yerine geldiğinde deli gibi feremon salgılıyordum. Kasıklarım ağrıyordu. Ama kızgınlığa girmeme daha çok vardı....

Woojin
Hmm. Pamuk Şeker kokuyorsun güzellik.

Kendime geldiğimde yataktaydım, kollarımda ve bacaklarımda zincirler vardı...

Seungmin
Ben.....Ahhh.....nerdeyim....?

Kasıklarımda ki ağrı yüzünden inliyordum.

Woojin
Kendin azdığın kadar bende azıyorum pamuğum.

Seungmin
Pamuğum mu? Sen kimsin? Ben niye yatağa zincirliyim?

Woojin
Biraz sevgili ruh eşinin canını acıtalım değil mi?

Demiş ve dudaklarımın üzerini kendi dudakları ile örtmüştü. Karşılık vermemeye çalışıyordum ama imkansız gibi bir şeydi. Kokteylime azdırıcı atmıştı.

O çıkartamadığım kişi ile öpüşürken odayı ağır bir kahve kokusu sarmıştı.
Koku kapının arkasından geliyordu.

(Hahaha yaşasın kötülük)

Kapının kırılması ile Hyunjin odaya dalmıştı. Gözünden yaşlar süzülüyordu.

Sanırım BENİM İSTEYEREK biri ile yattığımı düşünüyordu ama benim kollarım ve bacaklarımda ki zincirleri görünce gerçeği anlamıştı.

Seungmin
Hy... Hyunjin....yar...yardım...et..

(Seung duzgun konus aq)

Hyunjin bu söylediklerimden sonra saçlarından daha koyu gözlerlerle woojin'e bakıyordu. Bi anda woojini yumruklamaya başlamıştı.

Woojin'in nabzına baktıktan sonra benim yanıma gelip zincirlerimi açmaya başlamıştı.

Seungmin
Çok yakışıklısın Alfam.

(Ehe seung rezil oldun kocum)

Hyunjin
Sende çok güzelsin Omegam.

Hyunjin bunları söyledikten sonra kucağına oturmuştum.

(Ağağağağa utançtan ölüyom)

Seungmin
Öpebilir miyim Alfam?

Gözlerimin sarıya döndüğüne eminim. Hyunjin'de kırmızı gözleri ile sorumu cevaplamayıp dudaklarıma yapışmıştı.

BÖLÜM SONUU VİYYYY BOL BOL YORUM YAPIN YOKSA SINIR KOYARİM HAA NEYSEEE HADİ OPTUUMM MUCKKKKKKKKKK (⁠●⁠♡⁠∀⁠♡⁠) (⁠๑⁠♡⁠⌓⁠♡⁠๑⁠) (⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠) (⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡)  (⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡

ꜱᴇɴ ᴄɪᴅᴅɪ ᴍɪꜱɪɴ? [ʜʏᴜɴᴍɪ̇ɴ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin