0.2

12 2 5
                                    

jun-chan2602 rasumon

Tatlı sarışın küçük ailesi ile birlikte yaşadığı evin salonunda dört dönerken aklından endişeli düşünceler geçmeye başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tatlı sarışın küçük ailesi ile birlikte yaşadığı evin salonunda dört dönerken aklından endişeli düşünceler geçmeye başlamıştı. Siyah saçlı eşi ve küçük oğlunun markete alışverişe gittiğini biliyordu ama bu kadar geç kalıcaklarını düşünmemişti, eşinin telefonuna ulaşamaması da ona yardımcı olmuyordu...

"Umarım bir şey olmamıştır...hadi ama Chiyo..."

Sarışın endişe verici düşüncelerine o kadar dalmıştıki evin kapısının açılışını bile ancak küçük oğlu kollarına koşup ona sarıldığında fark edebildi.

"ANNEEE"

"AYY OĞLUMMM"

Sarışın oluna sıkı sıkı sarılıp onun bütün yüzünü öperken arkadan elinde poşetlerle gelen eşine kızgın gözlerle baktı.

"CHİYO!! TELEFONUNU O KADAR ARIYORUM NEDEN AÇMIYORSUN?! "

"Ha- üzgünüm tatlım ama evden çıkmadan önce sana şarjımın az olduğunu merak etmemeni söylemiştim... Anlaşılan kurabiyelerini yemeğe o kadar odaklanmışsınki beni duymamışsın."

Sarışın ağzı kurabiyelerle dolu karşısındaki televizyonda favori filmini izlediği ve kendi çiğneme seslerinden eşinin sesini tam duymadığını anladığında utançla kızardı ve öksürdü.

"Öhhö- neyse bu önemli değil. Neden geç kaldınız peki? "

"UÇAN BALON ALDIM!! "

Kouki annesine balonunu gösterirken sevinçle gülümsedi.

"On beş balon arasından birini seçmesi yaklaşık kırk beş dakika sürdü... Eh, artık kararsızlık konusunda hangi annesine çektiğini biliyorum. "

Siyah saçlı kadın eşine bakarak gülümserken, sarışın yüzünün kızardığını fark ettiğinde utançla bakışlarını karşısında ki eşinden kaçırıyor.

"Haha... tabi... "

.
.
.
.
.
.
.
.
.
♥︎

𝙇𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙈𝙚𝙢𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨 ┆𝘉𝘶𝘯𝘨𝘰𝘶 𝘚𝘵𝘳𝘢𝘺 𝘋𝘰𝘨𝘴~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin