"Neden uyumayı seviyorsun anne? "
Siyah saçlı kadın oğluna gülümserken onun kahverengi tatlı kabarık saçlarını okşamaya başladı.
"Annen ve seninle uyumak bana sevgi ve huzur veriyor... Ve biraz da günlük hayatın stresine iyi geldiği için"
Oğlunun saçlarını okşamaya devam ederken ona iyi bir cevap verebileceğini umarak bir süre düşündükten sonra yanağını öptü
"Ve belki rüyamda anneni ve seni görebilirim değil mi? Bu benim için mutluluk verici. "
Küçük çocuk ellerini annesinin yanaklarına koyarken onu anladığını belirtmek için başını salladı.
"Ben annemi iki yerde de görebildiğim için mutluyum. "
Siyah saçlı kadın oğlunun elleri hala yanaklarındayken ellerini kendi elleri ile tuttup tatlı oğlunun avuçlarını öptü.
"Bende küçük tavşanım... "
Yataktan uzaklaşıp çocuk odasından çıkmadan önce oğluna sarılarak öpebildiği yer yeri öperek küçük çocuğun kıkırdamasını sağlıyor.
"İyi geceler meleğim. "
"İyi geceler annecim. "
Chiyo kapıyı kapatarak Kouki'nin odasından çıktığında gözünden akan bir damla yaşı kendisi değil tatlı sarışın eşi fark ettiğinde koşarak onun yanına gelerek ona sarıldı.
"Bir şey mi oldu sevgilim? "
"Hayır... "
Chiyo sevgili eşi Jun' a bakarken gözleri yaşlı olsada ona verebileceği en içten ve güzel gülümsesi ile baktı.
"Sadece olası bütün dünyalar üzerindeki en tatlı oğula sahip olduğum için çok mutluyum...Benim canım. "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙇𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙈𝙚𝙢𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨 ┆𝘉𝘶𝘯𝘨𝘰𝘶 𝘚𝘵𝘳𝘢𝘺 𝘋𝘰𝘨𝘴~
FanfictionOğlunun doğum günü için anılarıyla birlikte küçük bir fotoğraf albümü <3