אורות הבמה מסנוורים, הקהל רועש, ולואי, צעיר בן 22 עם קול מדהים וכתיבה רגשית, עומד במרכז הבמה, מוכן לתת את ההופעה של חייו. הוא שר,  הוא נותן את כל כולו, והקהל משתולל.

לואי לא תמיד היה כוכב. כמה שנים קודם הוא היה בחור פשוט שרק חלם על קריירה מוזיקלית.

 הוא כתב שירים בחדרו הקטן, שר מול המראה, והעלה קטעי וידאו לרשת.

 יום אחד, אחד הסרטונים שלו תפס תאוצה, חברת תקליטים גדולה גילתה אותו, וחייו השתנו בן רגע.

ההצלחה עלתה לו ביוקר.

 לואי עובד קשה, מקליט אלבומים, יוצא לסיבובי הופעות, מופיע בטלוויזיה, אך עמוק בפנים הוא מרגיש בודד. הוא מוקף באנשים, אך אף אחד לא באמת מכיר אותו. הוא מפורסם, איך אין לו אהבה אמיתית אף אחד לא מכיר אותו באמת

במהלך הופעה בעיר מנצ'סטר, לואי פוגש את הארי.

 הארי, בן 20 מוכשר ומרשים, מנגן בגיטרה בלהקה מקומית. הוא נמצא בקהל, מוקסם מהמוזיקה של לואי, מהאנרגיה שלו, מהרגש שהוא מעביר ומהמראה הממכר שלו.

לאחר ההופעה, לואי פוגש את הארי מאחורי הקלעים. הם מדברים שעות, מגלים שיש להם הרבה במשותף: אהבה למוזיקה, חלומות גדולים, רצון להשאיר חותם בעולם.

המשיכה ביניהם חזקה, מיידית. הם מרגישים כאילו הכירו כל חייהם. הם צוחקים, הם בוכים, הם משתפים זה את זה בסודות הכי עמוקים שלהם.

לואי מרגיש שהוא יכול להיות עצמו ליד הארי, בלי מסכות ובלי הצגות. הוא מרגיש אהוב, מובן, מקובל.

והוא מתחיל להקשר אליו, מסתכל אל תוך עיניו ורואה בית, שלווה.

לואי נמצא בשיא הקריירה שלו, וחשיפת זהותו עלולה לפגוע בתדמיתו. הוא חושש מהתגובות של התקשורת, של המעריצים, של חברת התקליטים.

"לואי? אני יכול לקחת אותך לאכול השבוע?" שאל הארי

"בקטע רומנטי?" לואי חייך וקרץ לכיוונו של הארי

"אם תרצה.. איך אפשר לסרב לך?" החיוך של הארי המיס את החומות שלואי בנה סביב ליבו

"אני אשמח"

צלילים של געגועWhere stories live. Discover now