İlk Temas

40 2 0
                                    

Öncelikle hikayeme geçmeden önce aşkı birazcık tanımlamak istiyorum. Daha doğrusu benim yaşadığım o duyguyu.

Elimde olsa bir kar küresine koyup saklamak isteyecek kadar sevdim ben.

Minicik bir kuşun kalbi gibi attı kalbim onu görünce.

Ne olacağını bilmeden girdim bu yola. Ardıma bile bakmadan hiçbir şey düşünmeden. Düşünsem de bir şeyin değişmeyeceğini bilerek girdim.

Bazen çok üzüldüm bazen de o kadar mutlu oldum ki üzüntülerimi unuttum.

Yaşanması gereken bir hayaldi o. Yaşanır yaşanmaz bilmeden sadece o hayalin peşinden koşmak için çıktım bu yola.

Size bu yolu anlatmaya çalışacağım dilim döndüğünce, elim yettiğince.

Hatalarım kusurlarım olursa şimdiden affola...

...MEY

                                     *******




O gün genç adam o kadar sıkıcı bir gün geçiriyordu ki adeta hayat onun için durma noktasına gelmişti. Ne yapacağını bilemez bir halde evin içinde bir o yana bir diğer bu yana yürüyüp duruyordu. Öyle sıkılmıştı ki şarkılar mırıldanıyordu. Sesinin güzel mi çirkin mi çıktığını bilmeden.

Oturdu düşündü bugün neler oldu diye, neden bu kadar monoton geçtiğini anlamaya çalıştı ama cevap bulamayacağını bilmeden. Saatler ilerliyordu artık gün dönmüş ertesi güne doğru ilk adımlar atılmıştı.

Genç adam yatağında şarkı dinlerken başını yastığa koydu ve düşüncelere daldı. Saat bir buçuğu geçmişti artık bir uygulama vardı insanların tanışıp konuşabildiği. Genç adamın aklına o uygulamaya girip en azından biriyle sohbet edip dertleşmek geldi.

Ve uygulamaya girdi. Saat 01.58 olduğunda tam o anda bir kadınla karşılaştı. Konuşmaya başladılar ikiside öyle güzel anlatıyordu ki hayatını adeta aralarında koyu bir muhabbet oluştu. Genç adam tüm o sıkıntıları üzerinden atmıştı adeta konuştukça daha çok konuşmak ister hale gelmişti.

Aslında bu bir başlangıçtı kimse bilmiyordu bu serüvenin nereye gideceğini.  Saatlerin nasıl geçtiğini anlayamadılar o kadar çok sohbet ettiler ki artık gözleri yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Ta ki o güzel sohbeti içten kadın onun hesabını isteyene kadar.

Her şey o ilk temasla başladı. Saat 04.04 sularında genç kadın "bencede en iyisi uyu sen" dedi ve ikiside gözlerini kapatıp rüyalara daldı.

Adını Gülümseyen KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin