0.2

5 1 0
                                    


Bölüm de biraz hızlı ilerlemiş olabilirim.

İyi okumalar dilerim :)

Keki yapmıştık ve Ece ile oturmuş keki yiyorduk. Birden ''karşı komşunla daha önce hiç konuştun mu?'' diye sordu. Bende ''Ben taşınınca tanışmıştık bir birimize numaramızı vermiştik o kadar'' dedim. O da bana ''Sevgili olsanız çok yakışırsınız'' demişti. Sadece ''Yok ya'' demiştim. Saat 2'ydi ve bu yüzden o gün benim evimde kalmıştı. O sabah erkenden işe gitmişti. Ama ben evden çalıştığım için evdeydim. Daha sonra saat öğlen olduğunda karşı komşuma mesaj attım.

Alara: Selam. Müsait miydin?

Arda: Evet.

Alara: Keki verecektim de

Arda: Tabi bende onu bekliyordum.

Alara: Tamam o zaman getiriyorum.

Arda: Bekliyorum.

Hemen keki bir tabağa koydum ve götürdüm. Kapıyı çaldım. Hemen kapı açıldı. ''Kekiniz.'' Dedim. ''Teşekkürler.'' dedi bende hemen ardından ''Rica ederim.'' dedim. ''Gelsene biraz oturalım sohbet edelim.'' Dedi. Bende ''Tamam.'' dedim. Ve içeri girdiğimde salonu işaret ederek ''Otursana.'' Dedi. Salona girdim. Biraz bekledikten sonra o da gelmişti. ''Bir şey ister misin?'' diye sordu. ''Yok teşekkür ederim hiç zahmet etme.'' dediğimde ''Emin misin?'' diye sordu. Bende ''Evet'' diye karşılık verdim. Sonrasında karşıma geçti. Oturdu. ''Kaç yaşındasın?'' diye sordu. ''24. Sen kaç yaşındasın?'' diye bende ona sordum. O da ''Bende 26'' diye cevapladı. ''Çalışıyor musun?'' diye sormamla şaşırmıştı. ''Biraz meraklı çıktın.'' dedi ve birazda gülümsedi Allah kahretsin çok güzel gülüyordu lan aşık mı oldum yoksa, hayır sadece fikrimi söyledim diye düşünürken bütün düşüncelerimi sesiyle kesti.

BÖLÜM SONU

Bölümlerin tamamını eğlence amaçlı yazıyorum. Biraz kısa oldu biliyorum ama uzun olunca da sıkıcı olacağını düşünüyorum. 

Karşı KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin