0.5

2 0 0
                                    


Evet bu bölümde de doğum günü vaarr. Ama bir farklılık var.

İyi okumalar dilerim :)

Tarih:19.07.2024

Bu bölüm Arda'dan

''Bizim 4'lü'' grubundan Ece'nin telefonu numarasına mesaj atmıştım.

ECE I ARDA

Arda: Ece Alara'nın doğum gününü nasıl yapacağız.

Ece: Ben bir yer biliyorum orası Alara'nın çok sevdiği bir yer orada kutlayalım diyorum.

Arda: Tamam olabilir.

Arda: Sen konum at ben geleyim.

Ece: konum

Arda: Tamam geliyorum.

Ece'nin attığı konuma gelmiştim. Gerçekten çok güzeldi. Gelirken Alara için pasta da almıştım. Acaba gerçekten onu seviyor muydum? Yok. Belki arkadaş olarak.

İçeri girdim. Ece'de yeni gelmişti. Benden hemen sonra Eray içeri girmişti. Etrafı baya baya süsledik. Çok güzel olmuştu.

Pastaya da mumları dikmiştik. İçecekleri doldurmuştuk. Bende Alara'yı almaya gittim. Zaten daha önce almaya geliyorum seni hazırlan demiştim. Geldim ve Alara'ya geldiği haber verdim. O da geldi. ÇOOOK GÜZELDİİ. "Çok güzel olmuşsun." Dedim. "Teşekkür ederim. Sende çok yakışıklı olmuşsun." dedi. "Teşekkürler. Hadi gidelim." dedim. Ön koltuğu onun için açtım ve "Buyrun" dedim o da güldü. Ve oturdu.

Bende sürücü koltuğuna oturdum. Oraya vardık. Yine indim ve onun kapısını açtım. Yine "Buyrun." Dedim. Bu sefer gülümsedi. İçeri girdiğinde "DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN." Demiştik hepimiz. Mumlara üfledi.

Ardından Ece pastayı kesip getirdi. Alara tahmin etmesine rağmen çok mutlu olmuştu ve aynı zaman da o mutlu olunca bende oluyordum. "25 oldum ya." dedi. Biraz sohbet ettik ve pastayı yedik. Artık geç olmuştu bu yüzden Alara ile ben kalkmıştık. Alara biraz içmişti. Bu yüzden de saçmalıyordu. Saçma olan şeylere gülüyordu. 

Neyse eve gelmiştik. Evine gelmiştim yatana kadar onu yalnız bırakmamaya karar vermiştim. Tam uyuyacağı sırada "Seni seviyorum." Dedi. Bence bunu sarhoşluğun etkisiyle söyledi de neyse. Sonra da uyudu. Biraz daha oradaydım. Sonra evime gittim.


BÖLÜM SONUUU

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın!

EVET bu da uzun oldu tek bölüm olması için böyle yaptım. Kısa bölümler de gelecek bakalım.

Umarım beğenmişsinizdir. :)

Karşı KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin