İyi okumalar dilerim :)
''Kendime ait bir şirketim var.'' dedi ve ''Bu gün izinliydim.'' diye devam etti. Şaşırmıştım ''Şirketin adı ne?'' diye sordum ve ''ASLANHOLDİNG'' demesiyle. Şoka girmiştim çünkü ülkenin en ünlü holding'iydi. Bir dakika ayrıca benim yazılım yaptığım şirketti. Ne?!?! Ülkenin en ünlü holdinginin sahibi karşı komşum muydu? ''Sen nerede çalışıyorsun?'' demesiyle ''Sende az meraklı değilmişsin.'' dememle biraz güldükten sonra bütün şaşkınlığımı üzerimden atıp konuşmaya başlamıştım. ''Bende ASLANHOLDİNG'in web sitesi için yazılım yapıyorum.'' Dediğimde, ''Ne!?!?'' dedi, güldü ''Biz aynı şirkette çalışıyoruz ve tanışmamışız öyle mi?'' dedikten sonra ''Biraz öyle olmuş.'' dememle ikimizde güldük. Daha sonra yaptığım keki getirdi. Biraz ikimizde yedik. ''Kek güzelmiş tarifi alırım.'' dedi ''Sır.'' Dedim. Biraz sessizlik oluşmuştu. Sessizliği bozan o oldu.
''Bir arada şu yaptığın yazılımlara da bakıyım.'' Deyince ''Tamam olabilir.'' dediğimde ''Bir ara işi daha detaylı konuşuruz.'' Dedi. ''Olabilir.'' dedim ''Baya iyi kızmışsın keşke daha önce karşılaşsaydık.'' dediğinde güldüm. ''Dün un almasaydın daha karşılaşamayacaktık.'' dedi. ''Asıl sende keki istemeseydin bir daha karşılaşamayacaktık.'' dedim ''Evet.'' dedi saate baktığımda 5 olduğunu fark ettim. ''Neyse çok geç olmadan eve gideyim ben.'' Dedim. ''Tamam. Sen bilirsin istediğin zaman gelebilirsin.'' dedi ve ''Bir ara şirkete de gel projelerine beraber bakalım.'' Dedi. Bende ''Tamam bakarız.'' dedim ve evden çıktım ''Bir şeye ihtiyacın olduğunda benden isteyebilirsin çekinme'' dedi. Bu beni şaşırtmıştı ama belli etmedim ve ''Tamam'' dedim. İkimizde aynı anda görüşürüz demiştik. Ve ben de eve girdim. Ben kapıyı kapattıktan sonrada o kapatmıştı.
BÖLÜM SONUU
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın!
10 gün boyunca çok yoğun olacağım için 0.8'e kadar olan bölümler 2 günde bir yayınlanacak.
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ...