MERHABA
İyi okumalar dilerim :)
Bir duşa girdim. Çıktıktan sonra saçımı kuruttum. Ve hazırlanmaya başladım. Tam 3'te hazırdım.
Arda'yla olan konuşmamıza girdim. Tam o sırada o yazdı.
Arda: Hazır mısın?
Alara: Evet hazırım
Arda: Aşağıda seni bekliyorum
Alara: Geliyorum
Telefonu kapattım tam çıkıyordum ki çantamı unuttuğumu fark ettim. Geri eve girdim. Çantamı aldım çıktım. Kapıyı kilitledim. Asansörden inerken çantamı kontrol ettim. Her şeyi almıştım. Otoparka indim ve onun yanına doğru ilerledim. Yanına gelince kapıyı açtı, bindim. O da bindi. "Nasılsın?" diye. Sorunca "İyiyim. Sen nasılsın?" dedim. "Bende iyiyim." dedi. "Aç mısın?" diye sordu. "Biraz" diye yanıtladım. "O zaman ilk yemek yiyelim." dedi. Ve bir restorana geldik. Yüne kapımı o açtı ve indim. "Teşekkürler" dedim. Sadece güldü. Ve içeri girdik. Yemek yedik. Biraz şirketle ilgili konuştuk.
Sonra "Sevgilin ya da sevdiğin biri var mı?" diye sordu. "Neden?" dedim. Sonra "Soruya soruyla cevap verme yok ya da var diyeceksin." dedi. "Yok." dedim. İçinden gülümsemişti. Yüzünden rahatladığı belliydi. "Çok güzel." diye. Mırıldandı. Duymuştum ama duymamış gibi yaptım.
Yemeği bitirdik. Sonrasında kalktık. O hesabı ödedi ve oradan çıktık. Arabaya bindik.
BÖLÜM SONUUU
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın!
BENCE Güzel bir bölümdü.
Umarım sizde beğenmişsinizdir.
GÖRÜŞÜRÜZ :)