0.6

1 0 0
                                    


MERHABA

Geçen bölüm Arda'dandı. Şimdi Alara'dan devam. Bir şey söylemek istiyorum; Eray'ın mesleği oyunculuk. Ece'nin mesleği de avukat

İyi okumalar dilerim :)

Akşam eve nasıl geldim hiçbir fikrim yoktu. En son doğum günümün kutlandığını hatırlıyordum. 

Yataktan kalktım saçımı bağlayıp direk yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Banyodan çıktıktan sonra peçeteyle yüzümü kuruladım. Ardından yatağımı topladım. Kahvaltımı yapmak için mutfağa gittim. Tek yaşadığım için kahvaltılık birkaç şey atıştırdım. Kendime bir kahve yapıp salona geçtim. Ardından bilgisayarımı açtım. Ama telefonuma gelen mesajla oturduğum yerden geri kalktım. Mesaj atan kişi Arda'ydı.

Arda: Alara

Arda: Bu gün müsait misin?

Alara: Evet müsaitim.

Arda: O zaman seni bu gün şirkete bekliyorum.

Alara: Saat kaç gibi?

Arda: 3 civarı

Arda: Ben alırım zaten seni

Alara: Tamam

Arda: Görüşürüz o zaman

Alara: Görüşürüz

Arda çevrim dışı

Alara çevrim dışı

Telefonu kapattıktan sonra saate baktım. 10.17'idi. bilgisayarın başına geçtim. Biraz yazılımda ki becerimi geliştirmeye çalışıyordum. Yazılım da virgülü unuttuğum için çalışmamıştı. Neyse düzelttim ve çalıştı. Yazılıma sinir olunca kaydettikten sonra kalktım biraz çizim yapmak istedim. Biraz zaman geçsin istiyordum. Yaptım da çok güzel olmuştu. Resmi masama koyup saate baktım. 1'e geliyordu.

BÖLÜM SONUUU

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın!

Bir önce ki bölüm de dediğim gibi bölümü kısa yaptım.

Umarım beğenmişsinizdir.

GÖRÜŞÜRÜZ :)

Karşı KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin