Ρεβέκκα ΠΟΒ:
Παίρνω τηλέφωνο τον Βασίλη όπως μου είπε η Κατερίνα
Ρ: Βασίλη?
Β: Έλα αγάπη μου τι έγινε?
Ρ: Που είσαι? Τι έγινε με την μαφία?
Β: Δέχτηκαν. Αλλά με βάλανε να γνωρίσω την κοπέλα της μαφίας σου και..
Β: Είναι η Έλενα.
Ρ: Ξέχνα το. Πάω στην μαφία να ρωτήσω αν μπορώ να ξαναμπώ.
Β: Ρεβέκκα, δεν χρειάζεται θα πάμε μαζί αύριο. Με τον Κώστα τι έγινε? Σου έστειλε μήνυμα?
Ρ: Όχι δεν το έχει δει.
Β: Πάρε με αν σου απαντήσει.
Ρ: Το βράδυ θα έρθεις σπίτι μου να κοιμηθούμε? Η μάνα μου θα έρθει σε 10 μέρες άρα προλαβαίνουμε να προετοιμαστούμε.
Β: Τα λέμε σε κάμοια ώρα να προσέχεις. Και αν σου στείλει ο Κώστας πάρε με.
Ρ: Κι εσύ να προσέχεις με σε καταλάβουν. Και να φοράς γάντια και μάσκα. Και να φύγεις αμέσως.
Β: Ξέρω ξέρω. Μην ανησυχείς σε λίγο θα είμαι σπίτι σου.
Ρ: Εντάξει τα λέμε.
Β: Τα λέμε.
*Έκλεισα*
Χριστέ μου κάνε να μην τον καταλάβουν και να πάνε όλα καλά. Προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν θα τον πιάσουν αλλά συνεχίζω να σκέφτομαι ότι ο Βασίλης θα κάνει φόνο.
Έχω κάνει κι εγώ, αλλά εγώ αναγκάστηκα να σκοτώσω τον Άγγελο. Με έβαλε ο Παναγιώτης. Δεν ήθελα ποτέ να σκοτώσω τον πρώτο μου έρωτα. Ο Παναγιώτης φταίει για όλα. Μου κατέστρεψε την ζωή.
...
Κάθομαι στον καναπέ και περιμένω τηλέφωνο από τον Βασίλη. Ο Κώστας δεν μου έχει στείλει ακόμη. Είναι σχεδόν βράδυ. Είπε ότι δεν θα αργήσει. Χτυπάει το τηλέφωνο.
Ρ: Βασίλη?
Β: Που είσαι?
Ρ: Σπίτι και σε περιμένω! Που είσαι? Τι έγινε?
Β: Τώρα έρχομαι.
Ρ: Γιατί είσαι λαχανιασμενος?
Β: Γιατί μόλις σκότωσα τον Κώστα.
Πάγωσα
Ρ: Έλα τώρα σπίτι μου.
Β: Στον δρόμο είμαι.
Ρ: Να προσέχεις.
...
Το κουδούνι χτυπάει.
Ρ: Βασίλη?
Β: Άνοιξε μου βρέχει.
Ανοίγω την πόρτα και ο Βασίλης μπαίνει μέσα.
Ρ: Τι έγινε πως πήγε.
Β: Μπήκαμε από το μπαλκόνι και τον βρήκαμε στο κρεβάτι. Δεν ήταν κάποιος άλλος σπίτι.
Ο Κώστας είναι τρία χρόνια μεγαλύτερος και μένει μόνος του στο διπλανό χωριό.
Β: Στην αρχή δίστασα και πήγα να φύγω αλλά το πήρα απόφαση και το έκανα.
Ρ: Έλα να ξαπλώσουμε στον καναπέ να ηρεμήσεις. Θες να παραγγείλω κάτι να φάμε?
Β: Κάνε ότι θες. Δεν έχω όρεξη.
Χτυπάει το τηλέφωνο μου.
Ρ: Η Κατερίνα είναι.
Ρ: Έλα Κατερίνα.
Κ: Τι έγινε? Τον σκότωσε?
Ρ: Ναι..
Κ: Θέλω να του μιλήσω
Ρ: Δεν μπορεί τώρα. Δεν είναι πολύ καλά.
Κ: Καλά... Αν γίνει κάτι πάρε με τηλέφωνο.
Ρ: Εντάξει το υπόσχομαι. Κοιμήσου τώρα.
Κ: Καληνύχτα.
Ρ: Καληνύχτα
*Έκλεισα*
Άνοιξα την τηλεόραση για να ξεχαστούμε. Ο Βασίλης έβαλε το κεφάλι του στα πόδια μου προσοαθοντας να εστιάσει στην ταινία. Έμπλεξα τα δάχτυλα μου στα μαλλιά του ελπίζοντας να καταφέρω να τον ηρεμήσω και τον σκέπασα με ένα σεντόνι.
Ο Βασίλης έκλεισε τα μάτια του αλλά δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι δεν θα τον αφήσω μόνο αν μείνει ξύπνιος κι ας μην έχω κοιμηθεί καλά την τελευταία εβδομάδα.
Ρ: Θες να κλείσω την τηλεόραση και αν πάμε στο κρεβάτι?
Β: Ναι πάμε.
Ανεβήκαμε πάνω και ξαπλώσαμε. Με πήρε αγκαλιά και μας πήρε ο ύπνος.
YOU ARE READING
I Hate To Hate You ✔
RomanceΡ: Βασίλη πρέπει να σου πω κάτι. Β: Καλό η κακό. Ρ: Εμμ.. θα ήταν παρά πολύ καλό αν γινόταν σε 10 χρόνια. Β: Και τώρα τι αλλάζει? Δεν καταλαβαίνω. Ρ: Βασίλη, δεν είναι τίποτα σίγουρο αλλά...