Ο Βασίλης επιστρέφει από το σούπερ μάρκετ.
...Ρ: Ήρθες? Περίμενε να σε βοηθήσω.
Β: Δεν μπορείς.
Κ: Έχει δίκιο. Έλα να σε βοηθήσω.
Ρ: Δεν είμαι ούτε 2 μηνών έγκυος.
B: Ρεβεκκάκι σου πήρα σοκολάτα
Ρ: Ευχαριστώ.
Ακούω έναν γρήγορο ήχο κουμπιών και γυρνάω το κεφάλι μου. Βλέπω την Κατερίνα. Κάποιον παίρνει τηλέφωνο.
Κ: Έλα... Δεν με νοιάζει, να βρεις... Περνά και πάρε την μηχανή του Βασίλη αν δεν βρίσκεις... Άντε γεια.
Β: Τι?
Κ: Εδώ είσαι?
Β: Δεν θα έπρεπε? Με ποιόν μίλαγες?
Κ: Με κανέναν. Άσε με όλα θέλεις να τα μαθαίνεις.
Η Κατερίνα ανεβαίνει τα σκαλιά πατώντας τα πόδια της δυνατά στο πάτωμα.
Β: Σε ποιόν μίλαγε?
Ο Βασίλης αφήνει τις σακούλες στον πάγκο και κάθεται στον καναπέ δίπλα μου.
Ρ: Δεν ξέρω. Νομίζω άκουσα τον... Βασικά ξέχασε το.
Β: Πώς είσαι?
Ρ: Καλά.
Β: Θες να παραγγείλουμε σήμερα?
Ρ: Ναι..
Β: Τι έχεις?
Ρ: Δεν ξέρω. Έχω ένα περίεργο συναίσθημα σήμερα. Νιώθω ότι κάτι κακό θα γίνει.
Β: Μην βασανίζεις το μυαλό σου με βλακείες. Τίποτα δεν θα γίνει.
Ρ: Ναι αλλά.
Β: Δεν έχει αλλά.
Ρ: ...
Ρ: Το άκουσες αυτό?Β: Η μηχανή μου ήταν.
Ρ: Κυνήγησε τον. Πάρε την μηχανή μου.
Β: Φεύγω.
Ο Βασίλης παίρνει το κράνος του και φεύγει τρέχοντας.
Βασίλης ΠΟΒ:
Βάζω το κράνος μου και ανεβαίνω στην μηχανή της Ρεβέκκας. Ο Δημήτρης ήταν, είμαι σίγουρος. Βάζω μπρος την μηχανή και αρχίζω να τρέχω προς το μέρος του.
Αυτός με βλέπει και ανεβάζει ταχύτητα.
Β: Γυρνά πίσω ρε μαλάκα!
Φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορώ.Ανεβάζω ταχύτητα προσοαθοντας να τον φτάσω μέχρι που έφτασα σε ταχύτητες που δεν είχα φτάσει ποτέ.
Β: Γυρνά πίσω!
Ξαφνικά αρχίζω να ζαλίζομαι. Προσπάθησα να σταματήσω την μηχανή αλλά δεν μπορούσα. Όλα θόλωσαν γύρο μου και μπορούσα να εστιάσω μόνο ευθεία.
Κατάφερα να ακούσω έναν δυνατό ήχο και τότε μπόρεσα να σταματήσω. Άφησα την μηχανή σε ένα πεζοδρόμιο και προσπάθησα να σταθώ στα πόδια μου. Όλα γύριζαν γύρω μου. Άφησα τον εαυτό μου να πέσει κάτω. Προσπάθησα να ηρεμήσω.
Μετά από λίγα λεπτά κατάφερα να σταθώ στα πόδια μου. Δεν άργησα να συνειδητοποιήσω τι προκάλεσε τον δυνατό ήχο που άκουσα...
ESTÁS LEYENDO
I Hate To Hate You ✔
RomanceΡ: Βασίλη πρέπει να σου πω κάτι. Β: Καλό η κακό. Ρ: Εμμ.. θα ήταν παρά πολύ καλό αν γινόταν σε 10 χρόνια. Β: Και τώρα τι αλλάζει? Δεν καταλαβαίνω. Ρ: Βασίλη, δεν είναι τίποτα σίγουρο αλλά...