TW: self harm
...Β: Κατερίνα μην ξανά ρωτήσεις για αυτό.
Η Κατερίνα κάθησε στη καρέκλα και δεν ξανά μίλησε.
.....
Το βράδυ αφού είχαμε κάτσει όλη ημέρα στο νοσοκομείο γυρίσαμε, στο σπίτι η Κατερίνα έτρεξε στο δωμάτιο της και έκλεισε την πόρτα. Εγώ και ο Βασίλης και κάτσαμε στο καναπέ, εκείνος με αγκάλιασε.
Ρ: Τι θα κάνουμε με την Κατερίνα?
Β: Τίποτα δεν θα της πούμε άμα της το πούμε φοβάμαι πως δεν θα μου ξανά μιλήσει ποτέ.
Ρ: Βασίλη το ξέρεις ότι δεν γίνεται να της το κρατήσουμε για πάντα μυστικό.
Β: ...
Η σιωπή μεταξύ τους βαραίνει το δωμάτιο και ο Βασίλης ξέρει ότι η Ρεβέκκα έχει δίκιο. Μετά από μια μικρή παύση, ο Βασίλης επιτέλους μιλάει:
Β: Αν της το πούμε.. φοβάμαι ότι θα την χωρίσουμε από τον Δημήτρη.
Ρ: Ούτε εγώ θέλω να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Αλλά πρέπει να της το πούμε κάποια στιγμή. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι.
Η Κατερίνα κατεβαίνει τις σκάλες και μπαίνει στο σαλόνι, όπου τους βρίσκει να κάθονται στον καναπέ με σοβαρά πρόσωπα. Ο Βασίλης και η Ρεβέκκα ανταλλάζουν μια αγχωμένη ματιά πριν πάρουν βαθιά αναπνοή και αρχίσουν να της εξηγούν.
Β: Κατερίνα, πρέπει να σου μιλήσουμε για κάτι πολύ σημαντικό..
Κ: Θέλω να μου εξηγήσετε τι λέγατε για μια μαφία. Τώρα.
Ρ: Εντάξει άκουσε μας-
Β: Ο Δημήτρης. Είναι μέλος μιας μαφίας.
Ρ: Στην όποια ήμουν μέλος και εγώ.
Β: Κι εγώ είμαι στην αντίπαλη.
Ρ: Ήταν λίγο απότομο.
Ψιθύρισα στον Βασίλη και έγνεψε.Κ: Με δουλεύετε?
Ρ: Δυστυχώς όχι...
Κ: Δεν το πιστεύω. Δεν μένω άλλο μαζί σας. Μην με ρωτήσετε που πάω.
Η Κατερίνα ανεβαίνει τις σκάλες.
Ρ: Κατερίνα.
Β: Λες να κάνει κάμοια βλακεία?
Ρ: Φοβάμαι.
Ο Βασίλης με αγκαλιάζει.
...
Κ: Φεύγω.
Γυρνάω την πλάτη μου και βλέπω την Κατερίνα μπροστά από την πόρτα με μια τσάντα στους ώμους της.
ESTÁS LEYENDO
I Hate To Hate You ✔
RomanceΡ: Βασίλη πρέπει να σου πω κάτι. Β: Καλό η κακό. Ρ: Εμμ.. θα ήταν παρά πολύ καλό αν γινόταν σε 10 χρόνια. Β: Και τώρα τι αλλάζει? Δεν καταλαβαίνω. Ρ: Βασίλη, δεν είναι τίποτα σίγουρο αλλά...