Inceputul

146 6 0
                                    

Pai...cred ca cel mai greu e sa-ti spui povestea. Eu sunt Livia Mapson,numele acesta a fost pus de de parintii mei vitregi:Leyla si Marius Mapson,pentru ca parintii mei biologici au murit. Tata a facut accident de masina cand venea spre spitalul la care ma nastea mama,iar aceasta imediat cum mi-a dat viata. Am stat prin orfelinate 4 luni dupa care am fost adoptata. Trist,nu? Dar ma bucur ca s-a intamplat asa. Leyla si Marus sunt cele mai bune persoane pe care le-am cunoscut pana acum si sunt mandra sa zic ca stau de 17 ani cu ei. Am parul tuns scurt de culoarea caramelului ,ochii caprui si tenul putin bronzat. Sa revenim la realitate.
Azi e prima zi de liceu,adica mai am 2 ani si am scapat. Invat la liceul din L.A. si pot spune ca nu prea sunt buna la materiile care se termina in -tica,-e sau -a. Cobor din masina si imi iau ramas bun de la Leyla si Marius. Am intrat in curtea scolii unde gramada de adolescenti care se imulzeau pe usa liceului. Am urcat la etajul al 2-lea unde am aflat ca e clasa mea si m-am pus in ultima banca de la geam. Cu putin timp inainte sa se sune, langa mine s-a asezat o fata cu par brunet si fata de culoarea ciocolatei. Trasaturile fetei nu i le-am putut vedea deoarece pletele ii acopereau fata.Doamna diriginta ne-a spus ca astazi vom sta in "temnita asta de minori" doar o ora si dupa ne putem lua talpasita.
Dupa ce am plecat am ajuns acasa unde i-am gasit pe Marius dand cu pumnii in perete si pe Leyla care plangea in hohote si tinea un bilet in mana.M-am apropiat de ea si i-am luat biletul din mana. Dupa ce l-am citit de 2 ori mi-am dat seama cu adevarat ce scrie.
.............................................................
E prima mea carte si sper sa va placa!
XOXO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Life is a bitchUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum