Zayn POV
Ik word wakker en kijk om me heen en ik zie Eline naast me liggen, ze ligt zo mooi vredig te slapen. We liggen nog op de bank, we zijn gisteren zeker tijdens het film kijken in slaap gevallen. Ik kijk naar de klok, 11:00 uur. De pizza dozen staan ook allemaal nog op tafel. Ik pak mijn mobiel en check of ik berichtjes heb, en Niall heeft me gesms't. ''Hey, guess who has a girlfriend? THIS BOY!! (btw ze is hier ook gaan slapen dat Eline het even weet ;))'' Ik grinnik en plotseling word Eline wakker. 'Goedemorgen beautiful' fluister ik zachtjes. 'Heb je lekker geslapen?' vraag ik. Ze knikt en gaapt. 'Hoe laat is het?' vraagt ze. 'Net iets over 11, we hebben lekker lang geslapen babe.' zeg ik glimlachend. 'En hoe laat sliepen we ongeveer?' 'Rond zoooo'n.... 1 uur?' zeg ik en ik geef haar een kus. 'Trouwens babe, kijk wat Niall me sms'de. Ik gaf mijn mobiel aan Eline en toen ze het had gelezen sloeg ze haar hand even voor haar mond. 'Ohmygod!' schreeuwt ze uit. 'Ik denk dat Nina mij ook gesms't heeft, ik ga kijken hehe' zegt ze.
'Yupppp dat heeft ze.' zegt Eline met een grote big smile op haar gezicht. Ze leest het voor. ''Eline, guess what.. Niall heeft me gevraagt! Happy me :D En btw, de date met Dave was een ramp, ik vertel je het later. x''
Ik sta op en loop naar de keuken. 'Wat wil je als ontbijt El?' vraag ik. 'Veras me' zegt ze met een big smile. Ik grinnik en pak wat spullen voor pannenkoeken.
Eline POV
Ik pak mijn mobiel, en ga naar twitter. Op eens zie ik iemand op mijn timeline tweeten over 'Zayn en het mysterieuze meisje'. Er komt een brok ik mijn keel wanneer ik de reacties bekijk.. Ze zijn namelijk niet erg positief.. Ik klik snel mijn mobiel uit en kijk gespannen naar de tv. Okay.. Rustig blijven Eline..
Ik loop naar Zayn die in de keuken ontbijt staat te maken en het ruikt heeeerlijk naar pannenkoeken. Ik ga achter hem staan en sla mijn armen om zijn buik. 'Het ruikt heerlijk babe' zeg ik. Ik hoor hem grinniken. 'Weet ik schat' Ik ga naast hem staan met nog steeds mijn armen om hem heen. 'Kan ik je ergens mee helpen?' vraag ik. 'Nee hoor babe, het is al bijna klaar.' zegt hij en hij drukt een kus op mijn wang. Ik ga weer naar de woonkamer en plof op de bank neer. Een paar minuten daarna komt Zayn aanlopen met een dienblad vol met lekkere dingen er op! Ik zie pannenkoeken, fruit, stroop, koffie, thee en nog meer lekkere dingen. 'Here you go beautiful' zegt hij. 'Aww, dankjewel babe' zeg ik. Hij glimlacht en drukt een kus op mijn hoofd. Daarna loopt hij terug en pakt hij het dienblad voor zichzelf, waarna hij naast me gaat zitten. 'Smakelijk,' zegt hij glimlachend. 'Smakelijk,' zeg ik terug nadat ik hem nog een kus op zijn mond heb gegeven. We eten beide ons eten op. Wanneer we klaar zijn sta ik op om ons eten naar het aanrecht te brengen en het in de afwasser te doen, maar Zayn duwt me zachtjes weer op de bank en neemt alles van mij aan, waarna hij naar de keuken loopt. 'Zayn, ik kan zelf ook wel lopen,' zeg ik lachend. Hij grinnikt. 'Zullen we vandaag wat leuks doen?' vraagt hij. 'Tuurlijk,' zeg ik. 'Wat wil je doen dan?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Verzin maar wat,' zeg ik terwijl ik mijn aandacht weer op de tv richt.
Nina POV
Ik zucht gefrustreerd wanneer ik voor de derde keer ophang. 'Neemt Eline nu wel op?' vraagt Niall terwijl hij mijn drinken op de tafel voor mij neerzet. Ik schud mijn hoofd. Ik kruip tegen Niall aan. 'Ik heb het echt koud,' fluister ik. Niall pakt een dekentje en legt die over mij heen. 'Hoe kan dat? Het is echt warm hierbinnen,' zegt hij. Ik haal mijn schouders op en pak zijn hand. Snel trekt hij zijn hand terug en kijkt me verbaasd aan. 'Jesus, jouw hand is echt warm,' zegt hij terwijl hij me onderzoekend aankijkt. Hij voelt aan mijn hoofd en trekt zijn hand weer snel terug. 'Voel je je wel goed?' vraagt hij. 'Nu je het zegt... ik voel me inderdaad wat ziek...' 'Kom, dan breng ik je naar bed. Dan kan je daar onder de dekens liggen,' zegt hij. Ik knik en laat me omhoog helpen naar de kamer van Niall. Ik kruip bibberend onder de dekens. Niall schuift achter me zodat ik nog meer warmte krijg. Hij geeft me nog een kus op mijn wang en ik sluit mijn ogen. 'Ga maar even slapen,' fluistert hij. Ik knik en verstop mezelf in zijn armen.
Niall POV
Ik hoor Nina steeds langzamer ademen, dus ik neem aan dat ze in slaap is gevallen. Ik geef haar nog een kus op haar warme voorhoofd en loop zachtjes weer naar beneden, waarna ik maar wat tv ga kijken en op mijn telefoon zit te praten met Harry. Ik praat met Harry over verschillende dingen, zoals Nina, Eline en Zayn. Ik vertel ook over hoe warm Nina aanvoelde en Harry zegt dat ik haar temperatuur moet opmeten en dan misschien als het echt moet naar de EHBO moet gaan. Het lijkt me wel een goed idee, maar ik weet niet of het goed is om Nina wakker te maken dus ik wacht maar totdat Nina zelf wakker is geworden en dan te kijken hoe erg haar verhoging is. Het is waarschijnlijk gewoon normale koorts, maar het is natuurlijk niet goed als ze echt ziek is geworden of iets dergelijks. Harry zegt dat hij moet gaan, dus ik ga maar weer gewoon tv kijken. Een aantal minuten later hoor ik iemand, ik neem aan Nina, lopen naar de badkamer waarna ik allemaal overgeef geluiden hoor. 'Oh god,' mompel ik waarna ik snel naar boven ren. 'Nina? Gaat het?' vraag ik terwijl ik naar haar toe vlieg en haar haar vastpak terwijl zij nog steeds overgeeft. Een aantal minuten later staat ze ongemakkelijk op en veegt haar mond aan wc papier af. Ik trek haar in een knuffel en een zoen op haar wang. Ze zucht en knuffelt terug. 'Ik ga maar weer terug in bed liggen,' mompelt ze. Ik breng haar weer terug naar mijn bed en zet een lege emmer naast haar neer, gewoon voor het geval dat ze weer moet overgeven. Ze valt al snel in slaap. Ik zet op het nachtkastje naar het bed een glas met water en een paracetamol. 'Slaap lekker,' fluister ik en ik geef haar nogmaals een kus op haar wang. Ik ga weer naar beneden om wat tv te kijken om de rest van de middag door te brengen.
~~~
Oke Nina en ik hebben gemeet ok ok
T was een tijdje geleden alweer maar nou ja I don't care Laughing out loud
I love you all
Eline
(btw mn twitternaam is veranderd naar indazquad maar die van Nina is nog steeds t zelfde ;)
JE LEEST
Guilty - zjm & njh fanfic
FanficNina (19) en Eline (19) kenden elkaar nog niet, totdat hun vrienden Niall (21) en Zayn (20) mee gingen doen aan de X-Factor. Daardoor werden ze beste vriendinnen, maar, bevriend met de band dat leek er niet op. One Direction werd zo'n groot succes...