Keyifli okumalar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hepimiz şaşkın bir okadarda hayranlıkla karşımızdaki malikaneye bakiyorduk. Kocamandı.buranın sahibi çok zengin olmalı. Yoksa başka açıklaması olamazdı.
ay be yaradana kurban dedi özgür
Aynen ya diye devam etti yeşim
Bir dakika bir dakika benmi yanlış duyuyorum yoksa yeşim bana hak mı verdi. Oha rüyamda görsem inanmam. Özgür gidip yeşimin ateşine baktı. Ateşinde iyi senin. Ha ben hatırladım bu sabah kahvaltıda sandalyeden düşmüştün ondan olabilirmi acaba.
Yeşim. Özgüre bakarak yüzünü buruşturdu.
Hadi girelim dedi burak
Tamam girelim ama bügün olmaz burak dedim
Hazal eline bir dal alıp kırdı. Katılıyorum tedbirli olmamız lazım.
Tövbe ettim bidaha burakın sözüne gitmiycem.Bana güvenebilirsiniz. Burak kendinden emin bir ses tonuyla konuştu.
En son güvendiğimizde ne olduğunu gördük. diye devam etti hazal.
"Yeşim" Hey artık keser misiniz zaman kaybediyoruz gençler.
Tamam ozaman başliyalım. Şu tarafta diye işaret verdi burak
Oraya doğru gittik. Ve özgürün elindeki dedektör ötmeye başladı. Ve burak kazmayı toprağa sapladı.
Durun burayı kazamassınız. Burada mezar taşı var. Altında bir iskelet yatıyor olabilir. Dedim
Oha gerçekten burda neden mezar taşı var. Isim,soyad vesayre hiç bir şey yazılmıyor. Ben artık korkmaya başladım. Dedi yeşim
Bak kendin dedin isim yazmiyor. O halde kimse çıkmaz.
Burakın ısrarıyla hepimiz kabul ettik.
Yazardan devam
Bir saat aralıksız kazıyorlardı. En sonunda açtılar fakat gördükleri şeyi beklemiyorlardı. Hazine yerine bir kağıt parçası çıkmıştı. Açıp baktılar
İçinde not vardı. Özgür açıp okumaya başladı.Notta yazanlar
Hahaha biliyordum buraya kadar gelip açacağınızı sandığımdan daha cesaretli çıktınız. Normalde mezar taşını görüp çekilmeniz gerekiyordu.
Bu malikaneye şimdi girerseniz bir şey anlamassınız. Bazı gizemleri çözmeniz gerekiyor veletler. Artık oyuna başladınız. Eğer vazgeçmeye kalkarsanız. Sizin için hiç iyi olmaz. Grubunuzda 5kişiden birini feda etmeniz gerekir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN YADİGARLARI
ActionGenç bir grup ormana kamp yapmaya gelirler başlarına geleceklerinden habersiz gülüp eğlenirler ama küçük bir hata onları nelere sürükler. Bir göz attın pişman olmiycaksınız.