1 BÖLÜM

74 29 9
                                    

Günlerden pazar öğlen saatlerinde duygu ailesi ve kuzenleriyle kamp yapmaya gelmişti. sisli ve hafif rüzgarlı hava onlara doğru eserken duygu kuzenleriyle top oyniyordu. saatler sonra başlarına geleceklerden habersiz ormanı kahkahalar sararken oldukça mutlu ve huzurlulardı.

Hava kararmaya başladığında babaları mangalı yapiyorken anne ve ablaları yemekleri hazırliyorlardı. O sırada duygu,hazal,burak,yeşim ve özgür ormanda dolaşmaya çıkmışlardı ama hayatlarına büyük bir etki salacağını bilselerdi asla gitmezlerdi

Ne güzel hava böyle burayı bilsem sık sık gelirdik valla gel keyif gel.
Dedi Hazal neşeli sesiyle. Ondan şüphemiz yok zaten dedi özgür.

Hazal yanıtına karşı göz devirmekle yetinmişti.

Hatırliyormusunuz yıllar önce kamp yapmaya gittiğmizde özgürün çadırına oyuncak hamam böceği koyduğmuzda çığlıklar atıp tüm aileleri uykusundan uyandırdı.

Gülerek yeşimde sohbetimize dahil oldu bide herkesin önünde altında yaptı ve o gün bizle beraber turistlerde vardı neredeyse şaşkınlıktan dilini yutacaklardı dediğine kahkaha attım

Özgür sumortarak cavap verdi. hiçte bile daha çocuktum ozaman hem hamam böceği çok gerçekçiydi resmen Elim kadardı

Tabi tabi Kafamı aşağı Yukari salladım alayla..

Burak adeta kahkaha atarak Nasıl küçüktün ya 10 yaşındaydın kızlar peki siz yılbaşı gecesindeki olayı biliyormusunuz dur hemen anlatim

Özür susması için burağın omzundan itti.

Dakikalar sonra duygu bir anda ciddileşip endişeli sesle ya baya yol yürüdük geri dönsek iyi olur

Hangi yoldan gelmiştik biz dedi yeşim panikle

Ardından burak konuşmaya başladı
Kuziler şu tarafta bir kulübe var girmeye ne dersiniz.

Sesli bir şekilde yutkunarak saçmalama başımıza bela Almaden gidelim diyip dönecekken yeşim kolumu tutarak sırıttı.

Ne o korktunmu yoksa. Hadi işte girip bakacaz.

Etrafıma baktım sanki izleniyormuşum gibi bir his vardı içimde pes ederek içeri girmeye başladık Lakin kulübe eski olmali ki gıcırdı sesleri çıkariyordu.

Hazal Önden burak ve yeşim girsin bu kadar meraklılarya girmeye dedi homurdanarak hak vererek başımı aşağı yukarı salladım öf iyi hadi önden giriyorum gelirsiniz arkamdan burak kapıyı itti yine ürkütü ses çıkmıştı kalbim küt küt atmaya başladı ardından özgür içeriye girip komodinden lamba alıp yaktı. Son olarak içeriye ben girdiğimden kapı sert bir sesle kapandı . Çığlık atıp yerimden sıçradım.

Oha o neydi öyle dedi özgür kısık bir sesle ardından yeşim çığlık atıp ağlamaya başladı özgür yanına giderek yeşimin elini sıktı SAKİN OL KARDEŞİM KURTULUCAZ BURADAN
Evet özgür ve yeşim ikizlerdi.

Söylesene nasıl kurtulucaz ha burdan bize birşey olursa sorumlusu sizsiniz
Dedi hazal

Gözlerimi hazaldan çekip buraka baktım elini çenesine koymuş düşüniyor gibi yapiyordu. Düşüncelerden çıkıp konuşmaya başladı. Burda bizi izliyor büyük ihtimal ya eşşek şakası yapiyor yada bizimle fena oyniyor. Ama bizi tuzağına düşüremiycek kadar aptal olmalı çünkü kapıyı kilitlemiş ama komedinin üstündeki kilidi almayı unutmuş olmalı.

KARANLIĞIN YADİGARLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin