Merhaaaaabaa!!! Ay aaaşşşşırı heyecanlıyım.
Nasıl başlamam gerek bilmiyorum ve yazı puntosuna ne olmuşşş böyle düzeltemiyorum...Medya; Sezin Kılınç (medyada gorunmezse duye asagiya ekledim)
Ben Sezin'i medyadaki kız olarak hayal ediyorum kafamda tam olarak bu şekilde oluştuğu için söylemek istedim, Sezin dışında kimseye model belirlemeyeceğim çünkü kafamda kurguladığım tipleme ve yüzlere uyan ya da bana onları anımsatan birilerini bulamadım ama isterseniz belirleyelimmm :) Tavsiyeniz falan varsa söyleyebilirsiniz.
Her neyse iyi okumalarr :)))
~" Allah'u Ekber Allah'u Ekbeeer" sessizlik..
"La İlahe İllAllah" ve tekrar!
Tövbe tövbe noluyoruz sabah sabah anasını satayım.
"Sezin Efendi Hazretleri uyanın Allah'u Ekber La i-"
Gözlerimi zorlukla araladım ve mırıldandım;
"Ne bağırıyorsun gerizekalı sabah sabah?"
Ulaş ayağımdan çekerek yere kapaklanmamı sağladı. Canım abiciğim beni çok sever fark ettiniz mi?
"Abiye gerizekalı denmez kızım bak beni delirtme balkondan aşağı atarım seni!"
"Çok korktum mal, hayvan, gerizekalı, orangutan suratlı amip! Ne yaptığını sanıyorsun ya sen? Buraya gel hayvan herif!" diye bağırdıktan sonra hızla ayağa kalktım.
"Bende seni seviyorum canım kardeşim. Üzerini giyin geç kalıcaz!"
Ben onun yanına gidemeden koşarak odadan çıkmış kapıyı kaptırken de bağırarak konuşup gitmişti. Hayvandı işte, dinazor herif!
Hızlıca üzerimi giyindikten sonra annemin odasına gittim, hala uyuyordu. Cüzdanından biraz para aldım, zaten günlük olarak yaptığım bir şeydi.
Ulaş abimin biraz daha sinirlenmesini isterdim ama babama beni şikayet etmesini istemediğim için koşar adımlarla dış kapıya ilerledim. Pek sevgili babacığımın azarlamalarını ve cezalarını çekmek istemezdim.
"Hele şükür! Hiç gelmeseydin be kızım." dediğinde sırıtarak yüzüne baktım;
"Çok konuşma şoförrr hadi!!" diyerek saçlarını karıştırdım.
"Sana kaç kere diyeceğim saçıma dokunma diye? İşe gidiyorum, işe" dediğinde gözlerimi devirdim ve asansörün düğmesine bastım.
"Ne olur, kızlar mı beğenmez yoksa abiciğim?" dedim yapmacık bir sesle.
Dediğimi duymamazlıktan geldi ve bu sırada gelen asansöre pata küte bindi. Sığır adam, gıcığın tekiydi!
Otoparka indikten sonra hızlıca arabaya yerleştik. Birbirimizi her ne kadar çok sevsekte pek muhattap olduğumuz söylenemezdi. Beni okula bırakana kadar tek kelime bile konuşmadık. Birbirimizi hoşladıktan sonra koşarak okula girdim. Devamsızlığım yok, devamsızlığım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadere İnanır Mısın Neo?
Teen FictionAile kurgusu... Klasik mi bilmiyorum sanırım olmayacak Sezin ve ailesel kargaşalar