Betalar ben yine hicbir bok yazmadigimdan dolayi onceden yazdığımı atiyorum biliyorum umutlandiginizi ama merak etmeyin elbet bir gün o hic okumadiginiz hikayeye ulasacaksiniz. Neyse önceden bıraktığım not ile devam;
Normalde kitap olarak atmıştım ama olsun, burada da bütün olarak dursun istiyorum. Okuduysanız tekrar okumanıza gerek yok.
Kaderin sunduğu karmayla gerçekleştirilen intikama hoş geldiniz
1- semesung, öğretmen-öğrenci
2- sememin, patron-çalışanFantezi aletleri
Ağır cinsellik
Seke
Cosplay
Smutshot----
Toplumda yargılanan bazı ilişki tarzları vardır değil mi? Bazıları cidden yargıyı hak ederken bazıları ise sadece ön yargıdan ibaret oluyor.
Ben Lee Minho. Bu işin yargılayıcı tarafındayım. Kendimden 4 yaş büyük hocamla sırf notlar için birlikte olmuş, ardından bunu belirli bir düzene sokmuş ve sonunda mezun olmuştum.
Yine de yaptığım şeyin hata olduğunu düşünmüyorum, oldukça eğlenceliydi. Biraz zorlayıcı ve gurur zedeleyici olsa da her şeyi sessiz sedasız başlatıp aynı o şekilde bitirmiştik. Okul hayatım benim gözümde güzel geçti. Şimdi ise iş hayatına atılmam lazımdı.
Babamın bir şirketi olduğu için bunda fazla zorlanmadım. Onun sayesinde yüksek bir makamda işe anında girebildim. Torpille geçmek hayat felsefemdi sanırım.
Orada çalışmaya başladım. Birkaç yıl oraya hizmet ettim ve daha da yükselerek patron oldum. Yeni çalışanların geldiği bir gün vardı, herkes kutlama yapıyordu. Çalışanlarımı görmek için aralarında dolaştığımda tanıdık yüzü anında gördüm.
İkimiz de birbirimize şaşırmış olmalıyız ki bakışlarımızı kaçırdık. Karşımdaki kişi; matematik öğretmenim Han Jisung. Gerçekten o.
Yeni hayatımda, notlarımı yüksek tutsun diye birliktelik yaşadığım hocamdan üstün bir pozisyona geçmiştim.
Yükselmesi gereken kişi bu sefer oydu.
--&--
"Ne! Sırf not için hocayla mı yapacaksın!?" Sesli bir şekilde bağıran arkadaşının ağzını kapattı eliyle. Sessiz olması için parmağını dudaklarına yasladı. Kırmızı kakülleri olan arkadaşı onu onayladığında sesini alçalttı. Bu sefer fısıldayarak koydu tepkisini.
"Kafan mı gidik oğlum! Ne yaptığının farkında mısın!?" Kırmızı saçlı arkadaşı kolunu cimciklediğinde sarı saçlı elini itmişti.
"Bence bir sorun olmaz."
"Minho hiç bulaşma bunlara. Geri zekalı mısın? Ya biri ifşalarsa ne yapacaksın?"
"Az destek çıksan ölürsün Seungmin. Sağol ya." Seungmin etrafına bakındı. Onları duyan birisi yok gibi gözüküyordu. Ellerini gergince yemek masasına yasladı.
"Öğretmen öğrenci ilişkisi ne amına koyayım! Çok uçuyorsun sen de." Minho gözlerini devirdi. Yemeyi sevmediği kimchiyle çatalı ile oynamaya başladı.
"Bir hocayla yatmak öğretmen öğrenci ilişkisi ama senin bir hocaya aşık olman öğretmen öğrenci ilişkisi sayılmıyor öyle mi?" Seungmin öylece Minho'nun gözlerine bakmıştı.