Hogwarts'ın yeni bir dönemiydi. Hogwarts, büyücülerin olduğu bir okuldu. Burada sadece büyü gibi şeyler anlatılırdı, diğer okullardan farkı buydu. Buraya her isteyen kişi giremezdi. Bu da okulu özel kılıyordu.
Sabah 6.30 gibiydi. Morticia ve ikizleri Diegon Yolundan geçip 9¾ trenine bindilerBildirme:
-Birkaç karakter ölmesine rağmen hiç ölmemiş gibi olacak (Lily ve James hariç)
-farklı film veya dizilerden karakterler olabilir (Örneğin: Steve Harrington - Stranger Things)
- Bazı yerler ve konular filmden farklı olacak
-Farklı düşmanlar ve yaratıklar da olacak. (Örneğin: Vecna, Demogorgon, Zihin hırsızı...)
Trenden indikten yarım saat sonra Hogwarts'a varabilmişlerdi. İkizler kendi başlarına gittiler. Lydia'nın burada ilk günü olacaktı. Morticia bunun için gerçekten çok heyecanlıydı. Kızının hangi binada olacağını düşünmekten kendini alamıyordu... Onu Profesör Mcgonagall'ın yanına götürdü ve Profesör Dumbledore'un odasına doğru ilerledi.
Yoldan geçenler ağızı açık bir şekilde Profesör Redmare'a bakıyorlardı. Niye baktıklarını çok iyi anlıyordu. Profesörün odasının kapısını açtı.
"Günaydınlar, efendim!"
Dumbledore, Redmare'ı görünce gözleri şok olmuş bir şekilde baktı ve ayağa kalktı.Dumbledore:
Aman Tanrım, seni yeniden aramızda görmek ne kadar güzel!Morticia, geçen yıl bir kaza geçirmişti. Belirsiz bir şekilde Hogwarts'ın en son katından merdivenin korkulularından atılmıştı. Bazı insanlar bilerek atladığını, bazı insanlar ise o pic kurusunun attığını söylüyorlardı. O p** kurusu denilen adam... Adam şuan burada değildi ve bu isim asla bu okulda ağıza alınamazdı. Bazıları öldüğünü söylese de bence hala ölmedi
"Ben gayet iyiyim."
Dumbledore:
Ah, Merlin aşkına... İyi görünüyorsun."Yavaş yavaş kendimi toparladım. Umarım asla böyle bir şey bir daha başıma gelmez."
Dumbledore:
Hem öğrenciler hem de bizler cidden derin bir üzüntü yaşadık... Londra'ya hepimiz sana birer mektuplar yolladık."Hepsini gördüm, Profesör."
Dumbledore:
Bu iyi.Dumbledore bir an duraksadı. Sanki bir şey diyecekmiş, ama diyemiyormuş gibi görünüyordu. Birkaç saniye sonra konuşmaya başladı.
Dumbledore:
Sence seni iten kişi... O olabilir mi?O kişiden şüpheleniyordu... Belki de oydu.
"Bilmiyorum."
Dumbledore:
İntikam için gelmiş olabilir."Ben... Cidden Bilmiyorum.*
Dumbledore, elini Redmare'in omzuna koyduDumbledore:
Olanların hiçbiri senin suçun değildi. Aileni korumaya çalıştın karanlık Lord'un sadece kardeşini öldürdün."Evet efendim."
Birkaç dakika sonra ziller çalmaya başladı. Herkes büyük salondaki seçmen şapka törenine iniyordu. Morticia da hemen oraya indi ve sadece profesörlerin oturduğu yere doğru gitti. Profesör Filch, Morticia'yı görür görmez Bayan Norris ile yaklaştı.
Filch:
İyileşmişsiniz, Profesör Redmare!"Evet, şükürler olsun ki iyileştim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
after the beast || ~HP
FantasiMorticia, öğrencilerin sınavlarını okurken çekmeceden sayfa hışırtısı duydu ve hemen çekmeceyi açtı. Sayfa hışırtısı Tom Riddle'ın günlüğünden geliyordu. Günlüğü hemen masaya koydu ve masaya koyar koymaz sayfalar hızlıca diğer sayfaları geçti ve bir...