Sabah uyandığımda saat 9'du,çok geç olmuştu.Gece saat 4 gibi uyuyabilmiştim anca.Hızlıca kalktım ve çantamı ve kendimi hazırlayıp kendimi dışarıya attım.Ayakkabılarımı giydim,kafamı kaldırdığım sırada motoruna yaslanmış bir şekilde Deniz'i gördüm.
Deniz:Günaydın güzelim.
Şaşkın adımlarla ona doğru gittim.O da ben yaklaştıkça ağırdan kendi duruşu düzeltti ve karşımda dimdik durdu.
Deniz:Günaydın yok mu?
Nalan:Günaydın da ne bu şimdi?
Deniz:Bugün okul'a gitmiyorsun.
Nalan:Ne demek okul'a gitmiyorum babam beni keser.
Deniz:Birşey olmaz hiç merak etme zaten geç kalmışsın.Onu dinlemeden göz devirdim ve soluma dönüp gidicekken Deniz bileğimden tuttu ve kendine çekti.
Deniz:Babanın haberi olmaz,sadece seni bir yere götürmek istiyorum.
Yalvarır gözlerle bana bakmıştı,bu erkeklerin manüpülesif bir bakışıydı.Ona bıkmış gözlerle baktım.Sonra üfleyerek ona döndüm.
Nalan:İyi tamam bari kıyafetimi değiştiriyim.
Bileğimi bıraktı ve kolu ile yolu gösterdi.
Eve girip odama gittim ve soyunmaya başladım.Dolabımda ki kıyafetlerle bakıştım.
Çok abartı giyinmek istemedim -ki Deniz'de salaş giyinmişti iyice.Bu tarz bir kombin hazırladım,içinde kendimi özgür ve rahat hissediyordum.Hazırlandıktan sonra çıkışa yöneldim ve ayakkabılarımj giydim.Deniz motoruna binmiş telefonuna bakıyordu.Yanına doğru ilerledim.Yaklaştığımda telefonundan yüzünü kaldırdı ve bana baktı.Biraz süzdü ve bana bır kask uzattı.Anladığım ve gördüğüm kadarıyla başka bir kadk yoktu elinde sadece bir tane vardı.Bana uzatıyordu.
Nalan:Başka yok mu?
Deniz:Ben alışığım normalde de kask takmam zaten,al.Dedi ve yine uzatır gibi yaptı elini."iyi madem" dedim ve eliyle bana uzattığı kaskını alıp kafama taktım.Ardından motorun arka kısmına atladım.
Deniz'in omuzlarından tutundum.Motoru çalıştırdığı gibi sürmeye başladı.İlk dakikalar sakin sürüyordu ama biraz hızlanmaya başladı.Korkmuyor değildim sonuçta Deniz'e çok güvenemiyordum.Son dakikalar aşırı hızlı gidiyorduk artık onun omuzlarından tutunamıyordum.Onca rüzgar ve motor sesinden arasından Deniz'in sesini duydum.Deniz:Belimi sarmala.
Dediğini yaptım ve iki elimide onun beline doladım.Giydiği ince tshirt sayesinde karın kaslarını hissedebiliyordum.Çok hızlı gittiği için ufaktan sıkmış olmam gerekki bana "sakin ol" dedi.Sakin olmaya çalıştım ve ellerimi birazda olsa gevşedim.Yine durmadan hızlıca ilerliyorduk.Nereye gittiğimizi de bilmiyordum.
Yaklaşık 20 dakika sonra Deniz motoru bir çayırlığın oraya doğru sürmeye başladı.Ne olduğunu anlamıyordum,avm falan gezeriz diye düşünmüştüm.Sonunda motoru durdu ve indi.Ardından ben indim ve kaskı çıkarıp etrafıma bakındım.Deniz'de elimde ki kaskı alıp motora koydu ve bana döndü.
Ben ona anlamaz gözlerle o ise bana ışıltılı gözleri ile bakıyordu.
YOU ARE READING
Göl ve Aşk
RomanceBu kitapta ki olaylar kısaca şöyledir; -Üvey abisinin kardeşine olan hoşlantısı. -Üvey abisinin arkadaşının kıza olan aşkı ve iki tarafında dostluğunun bu nedenle bozulması.