Eve geldiğimde çok yorgun hissediyordum.Direkt olarak odama gittim ve bir duş alıp yatağıma uzandım.Olanları düşünmeden edemiyordum.Kaan bir türlü aklımdan çıkmıyordu ve bana karşı neden öyle davrandığını da bilmiyordum.İtiraf etmeliyim yaptığı şey hayatımda yaşadığım en hoş durumdu.
Karnımda ki kelebeklenmeler şu an bile durmamıştı.
Bu düşünceler aklımdayken uyumam zor olmuştu,saat 2'ye geliyordu ve yarın 6 buçukta uyanmam gerekiyordu.Neyse ki yarım saat sonra uykuya dalmıştım.Sabah 6.32
Yatağımdan çok zor kalkabilmiştim,o kadar bitkin hissediyordum ki bugün okul'a gitmesem mi diye düşünmüştüm ancak sınavlarım yaklaşmıştı okulu ekemezdim.Hazırlanmak için okul kıyafetlerimi almaya gittim ama bulduğumda sırılsıklamlardı,doğru ya dün göle bu kıyafetler ile girmiştim.Neyse ki yedek kıyafetlerimde temizdi.Hazırlandım ve odamdan çıktım.Deniz daha uyanmamıştı.Kapıya doğru gittim ve ayakkabılarımı giyip çıktım.Otobüs durağında bekliyordum 10 dk sonra otobüs geldi ve okuluma gittim.
O kadar yorgundum ki okulda tüm gün uyumuştum.Bugün ki etüte kalmak zorunda olmam çok kötüydü.Etüte kaldım ancak testleri çözememiştim.Neyse ki sandığımdan hızlı geçmişti uyuşuk uyuşuk okuldan çıktım.Okul kapısından çıkar çıkmaz Kaan'ı gördüm.Onun burada ne işi vardı.Hızlı adımlarla hem ona doğru gidiyordum hem de etrafıma bakınıyordum.
Nalan:Neden buradasın?
Kaan:Sana da merhaba.
Nalan:Kusura bakma,o kadar yorgun hissediyorum ki...(elini alnına götürürsün).
Kaan:Hasta mı oldun?Dedi ve dediği gibi önüme geçip elini alnıma koydu.
Ben ona şaşkın şaşkın bakarken konuşmaya devam etti.Kaan:Biraz ateşin var sanırım dün gölde çok durdun.
Elini alnımdan çektiği gibi belime attı ve arabaya doğru yönlendirdi.
Kaan:İyi ki gelmişim,bu halinle otobüse binmek zorunda kalacaktın.
Arabaya bindim ve onunda şöför koltuğuna binmesini bekledim.Biraz midem bulanmaya başlamıştı.Bu yüzden çok konuşamadım ve yol boyu gözlerimi dinlendirdim.Nefes alış verişimi iyi tutmaya çalışıyordum,elimi karnıma koydum ve iyi olmaya çalıştım.Camı ufaktan açmıştım,biraz soğuk hava iyi geliyordu.Eve değilde eczaneye gelmiştik,Kaan arabadan indi ve eczaneye gideceğini söyledi.Sadece başımla onaylayabildim.Yaklaşık 2 dk sonra arabaya yaklaştığını gördüm ve binip sürmeye başladı.Eve varmıştık,direkt odama çıkıp uzanmak istiyordum.Arabadan indim aynı zamanda Kaan'da indi.Kapı zilini çaldım Deniz kapıyı açtığında ufak bir şok geçirdi,sanırım bizi birlikte görmeyi beklemiyordu.Selam veremeden tuvalete koştum,midem çok fena bulanıyordu ve öğlen arası ne yediysem midemden çıkardım.Kaan ve Deniz'in oturma odasından seslerini duydum.Tuvalette biraz yüzüme soğuk su tuttum.Azıcıkta olsa iyi olmuştum.
Kapıyı açtım ve odama gitmek için koridora çıktım.Salondan Deniz bana seslendi.Deniz:Hey,daha iyi misin?
Sadece ona bakarak kafamı sallamakla yetindim.Karşısında Kaan oturuyordu,onu görmezden geldiğimi düşünebilirdi ama hiç konuşacak halim yoktu.Odama çıktım ve 3 saatlik bir uyku için yatağıma girdim.
Saat 7 gibi uyanmıştım.Kendimi daha dinç hissediyordum,yatağımdan kalktım ve kendime yemek için bir şeyler hazırlamaya gittim.Oturma odasının yanından geçerken Kaan'ı gördüm hala burda mıydı?Direkt oturma odasına girdim ve konuştum.
YOU ARE READING
Göl ve Aşk
RomantizmBu kitapta ki olaylar kısaca şöyledir; -Üvey abisinin kardeşine olan hoşlantısı. -Üvey abisinin arkadaşının kıza olan aşkı ve iki tarafında dostluğunun bu nedenle bozulması.