PROLOG

63 11 43
                                    

To wszystko zaczęło się dosyć nie winnie. Nikt nie wiedział, że wpuścili demona do swojego życia, a przede wszystkim domu.

Na pozór kochająca się rodzina, ale w domu? Raczej też tak było do póki ich progu domu nieprzekroczył partner Pani Jeong. Wszystko było wspaniale, prawie każdy tak myślał, aż do momentu w którym okazało się jakie piekło ten facet sprawił małej ośmiolatce, codziennie w nocy. Gwałcił ją, molestował, bił, aż w końcu doszło do jej zaginięcia, które zakończyło się wielką tragedią na cały kraj.

,,Z ostatniej chwili. Dziesięcioletni chłopczyk Jeong Yunho znalazł całe porozcinane w tym głowę, ciało swojej zaginionej od paru dni siostry - Jeong Seul-gi w rozkładanej sofie ich ojczyma. Policja w pokoju dziewczynki znalazła  jej pamiętnik w którym opisywała jak mężczyzna ją gwałcił, molestował, bił  i podduszał codziennie w nocy, gdy każdy w domu już spał. A to jeden z fragmentów napisanych przez dziewczynkę:

„Witaj drogi pamiętniczku, mój nowy tata znowu to zrobił. Kiedy leżałam w łóżku, w środku nocy przyszedł do mnie. Zaczął mnie dusić, to bardzo bolało, prosiłam żeby tego nie robił jak zawsze, ale on kazał być mi cicho i twierdząc, że na to zasłużyłam, chodź nawet nie wiem czemu. Kiedy skończył to robić zaczął mnie macać po pupie, moich prawie nie istniejących piersiach i tam.. aż w końcu włożył rękę pod moje m-"

Przez tą całą tragedię Pani Jeong nie dawała sobie rady, jej śmierć ją zabijała od środka, a gdy policja odkryła pamiętnik popadła w paranoje, aż do pewnego dnia w którym najstarszy z rodzeństwa i teraz najmłodsza Jeong Hyun-sung i Jeong Seo-ah zobaczyli swoją matkę, która zwisała z balkonu. Wokół jej szyi była zawiązana gruba lina.

Zwisała z ostatniego piętra bloku.

Od tamtej pory nie tylko Yunho uczęszczał systematycznie do psychologa, a
Hyunsung i Seoah również. One miały tylko osiem i dziewięć lat, a oni tylko dziesięć i trzynaście.

Dzieci cudem nie trafiły do domu dziecka, dzięki swoim dziadkom, którzy mieszkali w Seulu. Dlatego musieli się przeprowadzić z Mokpo, aż do stolicy kraju. Mokpo znajdowało się na samym dole Korei Południowej, a Seoul na górze kraju. Przeprowadzka była dla nich trudna, ponieważ musieli zostawić wszystkich swoich przyjaciół i członków rodziny z miasta, ponieważ dziadkowie byli również z tond, ale się wyprowadził. Nie będą mieli tam nikogo oprócz nich i siebie. W szczególności było to trudne dla Jeong Yunho, który musiał zostawić swoją grupkę przyjaciół od przedszkola. Yoon Keeho, Kang Yeosang, Choi Jongho, Seo Changbina, Lee Felix, Sim Jake, Park Sunghoon i Kim Sunoo.

Dzieci parę tygodni po samobójstwie matki zamieszkały w Seulu przy tym zaczynając wszystko od nowa. Nowe miasto, sąsiedzi, szkoła, klasa, możliwości i znajomi, a raczej ich brak, ale nie u wszystkich.

Seoah oraz Hyunsung trafili do naprawdę miłych i fajnych klas. Pomagali im w szkole, w sprawie lekcji czy też oprowadzania po szkole, byli na prawdę mili. Niestety Yunho nie miał takich rarytasów, trafił na nie za bardzo miłą klasę, jednym z plusów było to, że chociaż go oprowadzili po szkole, ale niektórzy go na chama obgadywali jak i jego rodzine, a w szczególności rodzeństwo, nawet jak siedzieli obok niego. Bo przecież co jest zabawnego w stracie siostry i matki? Nic, ale dla dzieci z jego klasy ewidentnie miały z tego ubaw. Niestety wraz z gimnazjum sytuacja się powtarza ale niestety u Yunho oraz Seoah. Musieli to jakoś znieść, aż zostało im liceum.

Liceum już nie było, aż takie złe dla Seoah, nikt jej nie wyśmiewał, była radosna, miła i pomocna, idealna na posadę przewodniczącej klasy i może nawet kiedyś szkoły. Z kolei Yunho, jest to dość skomplikowane. Sytuacja z poprzednich klas nie powtarzała się, ale nie było jakoś kolorowo. Mottem Jeong było ,,miej wyjebane, a będzie ci dane" więc praktycznie nigdy nie było mu smutno czy był wesoły, jak już się to zdarzało to mu po czasie przechodziło. Niestety lub stety miał zajęcie przez, które musiał się porozumiewać z ludźmi nie był w tym jakoś świetny, ale był wspaniałym rozgrywającym od gimnazjum. Jung Yunho był znanym rozgrywającym w praktycznie wszystkich szkołach licealnych czy technikach, ponieważ był w top trzech najlepszych rozgrywających w siatkówce z pośród szkół średnich. Na pierwszym miejscu był Lee Heeseung, drugim Jeong Yunho, trzecim Han Jisung. Z kolei Hyunsung swoje świetne czasy licealne zakończył, gdy młodszy Jung miał iść do pierwszej klasy. Wracając do najstarszego z Jeong jego życie licealne było wręcz idealne, same dobre oceny, towarzystwo, wychowawczyni, był nawet przewodniczącym szkoły. Przez te trzy lata nie było jednak tak dobrze między nim a jego młodszym rodzeństwem od których się oddalił, tak na prawdę odzywał się tylko gdy coś chciał i tak również było gdy wyprowadził się do innej części Seoulu. Nie nienawidził go, lecz mimo wszystko czuł do niego żal, za te tak na prawdę fałszywe zachowanie, udając jak zwykle, że mu jest to obojętne. Chodź w pewnym momencie jego życia nie będzie już aż tak nudno dzięki pewnemu artyście.

Ale co się stanie jeśli przed Jeong Yunho stanie, Song Mingi? W końcu się przed kimś otworzy, prócz bliskich czy może będzie miał go dosyć? Chyba, że spowoduje, że jego serce poczuje za głębokie emocje względem niego? Lecz to przecież Jeong Yunho, który nie przepada za nowymi relacjami.

Czy oby na pewno Song go nie skrzywdzi?



~~~~~~~~~~~~~

hej, hej słoneczka 🩷

czy wstawiam książkę pod wpływem emocji? być może.
czy piszę teraz 3 książki na raz? być może.
czy się boję, że źle odbierzecie tą książkę? być może.
czy coś mi się pojebalo, że yunho ma takie same nazwisko jak wooyoung? być może. (mogą gdzieś być takie błędy)

chciałabym was powitać w nowej książce tym razem YunGi, mam nadzieję, że jej odbiór będzie dobry. Świetnie się bawię przy jej pisaniu więc stwierdziłam, że ją wstawię.

A tutaj opis:

O Jeong Yunho, który z różnych powodów ma problemy z zaufaniem komukolwiek, prócz swojej rodziny.

O Song Mingim, który z pewnych powodów chce wejść w relacje z Jung i stale się spotykają, gdzie by to nie było i przez kogo.

Czy Song zdobędzie zaufanie Yunho? Czy może jednak je zdobędzie, ale zrujnuje to przez jego niedorzeczne zachowanie?

Tw:
- zabójstwo
- samobójstwo
- dręczenie
- molestowanie nieletnich
- choroba
- związki homoseksualne
- główny ship - YunGi
- poboczne shipy - TaeGyu, YeonBin, SunKi, WooSan, ChanMin, HyunMin, ChanIn, MinSung, HeeJake & HongHwa
- Bohaterowie z zespołów: Ateez, Stray kids, Tomorrow x together, Enhypen, Seventeen, Bangtan & P1harmony
- Wiek bohaterów jest zmieniony
- Zmienione informacje o bohaterach
- Żaden zespół tutaj nie istnieje oraz 3RACHA, jedynie twórczość Changbina - ver solo
- Błędy ortograficzne w chatach, komentarzach itp są celowe (czasem będą momenty ig)
- dramy
- anime
- mangi
- books
- volleyball
- auto
- problemy z zaufaniem
- problemy z akceptacją wśród rówieśników
- nikotyna
- uzależnienia

pijcie dużo wody i miłego dnia lub nocy 🩷

🥥honey78ok🥥

The Winners Lost || YunGi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz