Medyada jale ve zeynebin kardeşi var.
Gördüklerime inanamıyorum şuanda biri bana bunun kabus olduğunu söylemeli kerem bana bunu yapmaz yapmamalı...
Şuan kerem bir kızın üstünde ve onu öpüyor hemde kendi isteğiyle bu görüntüye daha fazla dayanamam diye düşünüp bavulumi toplayıp dağ evinden çıktım.
Bunu nasıl yapabilirdi. O benim ilk aşkımdı. Ona güvenemezsem kime güvenicektim ki. Evet artık kimseye güvenemezdim.
En iyisi kardeşimin yanına gitmekti. Buradaki her yer bana keremi hatırlatıyordu çünkü. Ana yola çıktığımda bir süre taksi bekledim
Ne olurdu sanki dizilerdeki gibi yola çıktığın anda taksi gelseydi. Taksi geldiğinde binip keremin evine gittim.ordaki eşyalarımıda hızlıca toplayıp havaalanına doğru yola çıktım. Biletimi alıp teyzemi aradım ve geliceğimi haber verdim. Eminim bu habere en çok kardeşim sevinmiştir. Teyzeme olan biteni anlatıp bir iş bulucam ve keremi unutucam kendime söz verdim.
İzmire geldiğimde ne kadar özlediğimi anladım. Annem ve babam ölmeden önce izmirde yaşıyoduk ama benim üniversitem için doğayla birlikte istanbula gitmiştik.
Üniversiteyi okudum okumasınada istanbulda mimarlar işsiz kalıyomuş onu öğrendim. Belki izmirde iş bulabilirdim. Teyzemle birlikte yolda giderken konuşmaya başladık.
J:anlat bakalım ne oldu?
Z:teyze ya nerden anladın?
J:ben senin gözüne bakınca anlarım ne olduğunu hadi eve gitmeden anlat bakalım.
Z:kerem vardı hatırlıyo musun biz küçükken
J:evet.
Z:onunla karşılaştım tabi ilk başta tanımadım evine hizmetçi olarak gitmiştim ama sonra konuşurken kerem olduğunu anladım ve tekrar sevgili olduk. Geçen günlerde tatil yapalım diye dağ evine gitmiştik. Sabah kahvaltı hazırladım ve keremi beklemeye başladım . aslında evdeymiş bende evde olduğunu anlayınca odalara bakmaya başladım .odalardan birinde yatakta bir kızla öpüşüyolardı bende bavulumu aldım geldim. Çok kötüyüm teyze ne yapacığımı bilmiyorum.
J:anladım canım elimden gelen herşeyi yapıcam ve atlatıcaksın bitanem.
Eve geldiğimizde doğa üstüme atladı ve birbirimize sıkı sarıldık.
Bakalım buradaki hayatım.nasıl olucaktı...
Sizce neler oldu?
Kerem zeynebi neden aldattı veya aldattı mı?
Yorum ve votelerinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi(ZEYKER)
RomanceZengin bir ailenin ukala çocuğu... Ailesi ölen ve kardeşine bakmaya çalışan genç bir kız .... ♡Zeynep ve Keremin aşk dolu hikayesi♡