H17❤

2K 52 10
                                    

Medyada kıyafetler ve çok sevdiğim bir şarkı var ! Arkadaşlar son 3 bölüm...

°°°°°°°°°

Biz ne ara bu kadar imkansız olduk?

°°°°°°°°°

Demirle birlikte ilk defa el ele geziyoruz. Hemde keremin düğünü için kıyafet almaya geldiğimiz yerde. 5 ay önce bana böyle birşey söyleseler gülmekten rahmetli olmuştum herhalde.

D: canım bu elbise nasıl?

Z:ben aslında siyah değilde beyaz bir elbise bakıyorum.

D:düğünde beyaz giymek biraz ayıp olmaz mı?

Z:çok tanıdık biri değil zaten fark edilmem.

D:peki canım sen bilirsin.

Elbise bakmaya devam ediyorum. Sonunda beyaz bir elbise bularak kabine giriyorum. Giydiğim elbise gerçekten çok güzel. Beyaz ve bel kısmında gümüş süslemeler var. Doğada elbiseyi çok beğeniyor ve bu elbiseyi almaya karar veriyorum. Başka bir mağazaya girerek burdan da gümüş rengi simli bir ayakkabı ve çanta alıyorum. Sıra doğaya elbise ve ayakkabı almakta. Ona da güzel bir pembe elbise almak istiyorum. Girdiğimiz mağazadan çok hoş üstü siyah altı açık pembe tüllü ve belinde pembe fiyongu olan bir elbise alıyoruz altınada siyah bir ayakkabı alıyoruz. Daha sonra acıktığımız için yemek yemeye gidiyoruz.

De:ne yemek istersin prenses?

Z:hmm bilmem

De:sana demedim zaten doğaya dedim.

Do:hamburger!

Z: cok kırıldım öyle olsun demir bey.

De:tamam hadi üzülme sende prensessin.

Z:tamam o zaman hamburger yiyoruz.

De:siz oturun ben alıp geliyorum.

Z:tamam canım.

Do:abla sen bu abiyle evlenicek misin?

Z:evet kuzum sevdin mi onu?

Do:sevdim ablacım sen yeterki mutlu ol.

Z:oyy kuzum.

De: dedikodu mu yapıyosunuz bakiyim.

Z:evet abla kız dedikodu saatimiz geldi.

Gülerek yemeklerimizi yemeye başladık. Doğa demirle çok iyi anlaşıyodu ve bu benim için iyi birşeydi. Yemegimizi bitirince çok yoruldugumuz için eve gitmeye karar verdik. Zaten yarın istanbula gidicektik. Düğün vardü ve benim sabahtan kuaföre yetişmem için erken yola çıkmamız gerekiyordu.

Eve gidince teyzemle de konuşmam gerekteğini düşünerek teyzemin yanına gittim.

Z:teyzecim

J:efendim kuzum

Z:seninle konuşmam gereken şeyler var

J:ne oldu keremden haber mi var?

Z:evet.

J:kızım söylesene çatlattın beni burda.

Z:kerem evleniyor teyze.

J:çok şakacısın zeynepcim hadi söyle bakalım ne söylicektin.

Z:teyze ciddiyim.

Davetiyeyi teyzeme verirken diğer yandan konuşmaya devam ettim.

Z:selin diye bir kızla evleniyor teyze bende düğününe demir ve doğqyla birlikte gidicem.

J:kızım gitmesen mi acaba?

Z:teyze gitmem lazım. Gitmesem içımdeki umut bana keremi unutturmaz. Ama onu damatlık içinde evlenirken görüsem ondam vazgeçebilirim.

J:zeynep bunu görmeye hazır olduğunu sanmıyorum canım daha yeni yeni kendine geldin.

Z:teyze birtek o evlenmiyorki bende evleniyorum.

J:ne?

Z:teyze ben demirle evleniyorum.

J:kızım sen ne dediginin farkında mısın?

Z:evet benim için en iyisi o.

J:pişman olmaz mısın?

Z:olmam.

J:bu kadar eminsen canım tamam.

Z:teyzecim çok teşekkür ederim.

J:ne yaptım ki ben yavrum?

Z:zor günlerimde yanımda oldun annemin yokluğunda annelik yaptın daha ne yapıcaksın.

J:oyy kuzum gel buraya.

Teyzemide hallettiğime göre yarın yola çıkabilirdik.Uzun günler beni
bekliyor.Demiri arayıp yola çıkabileceğimizi haber verdim.Doğanın ve benim valizimi hazırladıktan sonra davetiyemide özenle çantama koydum ve demiri beklemeye başladık. Yaklaşık 15 dakika sonra demir geldinve yola koyulduk.Doğaya yolda uyuması için arka koltuklara yatak hazırlamıştım ve hemen uyudu minik kuzum.

D:Zeynep bu düğün neden bu kadar önemli?

Z:nasıl yani?

D:şirketin hiçbir davetine katılmayan sen şimdi bir düğün için istanhula gidiyorsun ve bu öylesine bi düğün mü?

Z:e evet

D:zeynep birbirimize güvenmeliyiz.yakında aynı yastığa baş koyucaz lütfen böyle yapma bitanem.

Z:şey kerem benim eski sevgilim.

D:şimdi anladım peki gidince üzülmez misin canım?

Z:demir o beni aldattı üzülmediğimi ayakta olduğumu bilmesi lazım.

D:üzülmedin mi?

Z:ben bir doğaya bakayım.

Bu konuşmadan sonra konuşmadık. Zaten konuşsakta söylenecek söz yoktu. Keremi görmeme az kalmıştı.
..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hizmetçi(ZEYKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin