Sabah kalktığımda kendimi düne göre daha iyi hissediyordum. En azından o şoku atlatmıştım.
Evet kerem beni aldattı. Bende kaçtım ve izmire geldim. Ama yapabileceğim bişey yok ki. Burda iş bulup para kazanırım belki o zaman doğayla başka biyere gidebiliriz.
Onu da üzmek istemiyorum daha 11 yaşında ve sürekli okul değiştirdiği için hiç arkadaşı olmuyo. Onun durumunuda düşünerek iş aramaya başladım.
Bir şirkette sekreter olarak çalışabilirdim. Siyah etek ve beyaz gömlek her zaman en iyisidir diye düşünüp hazırlanmaya başladım kırmızı topuklu ayakkabılarımla kırmızı çantamı taktığımda hazırdım.
Z:doğa ben çıkıyorum.
D:abla nereye?
Z:iş görüşmesine gidicem canım bana şans dile.
D:gerek yok iş zaten kesin senin.
Z:oyy ablasının kuzusu hadi görüşürüz teyzemede söyle çıktığımı
D:tamam ablacım görüşürüz.
İş yerim çok uzak olmadığı için yürümeye karar verdim ve düşüncelere daldım.
Kerem beni niye aldatsın ki. Neyi eksik yaptım. Belkide benimle oyun oynuyodu beni hiç sevmedi. Offf bilmiyorum ya.
Düşüncelerimden çıkmamı telefonumun sesi sağladı. Arayanın kerem olduğunu düşündüm ama yağmurmuş. Hiç şaşırmadım!
Z:hayırsız.
Y:ya zeynep yurtdışındaydım canla tatile geldik nasıl ariyim seni.
Z:iyi affedildin.
Y:eee keremle nasıl gidiyo anlaşabildiniz mi?
Z:sen hiçbişeyi bilmiyosun tabi.
Y:noldu kızım hemen anlat.
Z:offf çok uzun.
Y:buluşalım o zaman.
Z:olmaz.
Y:Aaa niye olmazmış?
Z:ben izmirdeyim.
Y:hemde bensiz hain arkadaş.
Z:yağmur yarın gelsene sana çok ihtiyacım var
Y: offf zeynep gelicem tabi bu merakla nasıl gelmem.
Z:tamam canım kapatmam lazım görüşürüz yarın.
Y:tamam canım öpüldüün.
Yağmurla konuştuktan birsüre sonra iş yerine gelmiştim.
İş görüşmem gayet iyi geçmişti ve haftaya başlicaktım. Şimdi eve gidip yağmuru beklemem lazım. Bakalım yarın bana neler çektiricek.
Yorum ve votelerinizi bekliyorum.kanal abone olmayı unutmayın !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi(ZEYKER)
RomansaZengin bir ailenin ukala çocuğu... Ailesi ölen ve kardeşine bakmaya çalışan genç bir kız .... ♡Zeynep ve Keremin aşk dolu hikayesi♡