Medyada zeynebin giydikleri ve bölüm şarkısı var. Bu arada 20.bölüm final olabilir. İyi okumalar.
Tam bir hafta geçmişti. Yağmurda işe başlicağımı duyunca gitmişti zaten. Sabah erkenden kalkıp ne giyeceğime karar vermeye çalıştım. En iyi toz pembesi etekle açık mavi gömlekti. Ayakkabı olarak beyaz topuklularımı giyip beyaz çantamıda aldığımda hazırdım. Saçlarımıda düzleştirdim ve hafif bir makyaj yaptım. İş yerine geldiğimde hemen patronun odasının önündeki masama geçtim ve çalışmaya başladım. Keremi daha az hatırlıyom. Boş boş otursam kafayı yerdim herhalde. Çalışmaya devam ederken patronum demir bey masamın başına geldi.
D:sen yemeğe gitmedin mi?
Z:aaa yok ben zamanın nasıl geçtiğini anlamadım
D:beraber yiyelim o zaman .
Z:ayıp olmasın size ben kendim yerim.
D:itiraz kabul etmiyorum hem senide tanımış olurum.
Z:peki demir bey çantamı alıyim geliyorum
Demir beyle beraber çok şık bir lokantaya gelmiştik. Tabi adam koskoca holding sahibi ondan başka ne bekleyebilirim ki.
Demir beyle beraber uygun bir masaya oturdukdan sonra siparişlerimizi verdik ve yemeklerimizi beklerken konuşmaya başladık.
D:zeynep seni tanımayı çok isterim
Z:ne anlatayım ki isterseniz siz sorun ben cevapliyim.
D:peki,kardeşin var mı?
Z:evet kız kardeşim var.
D:abin falan yok o zaman.
Z:evet demir bey.
D:şu bey kısmını atsak olur mu ?
Z:alışmaya çalışırım
D:peki özel olmicaksa sevgilin var mı?
Tam bu sırada yemekler geldi ve garson kız kolayı üstüme döktü
G:pardon çok özür dilerim.
Z:önemli değil olur böyle kazalar. Demir bey ayıp olmazsa ben eve gitsem.
D:ben bırakayım seni.
Z:teşekkür ederim gerek yok kendim gidebilirim.
D:peki ısrar etmiyorum sen bilirsin.
Lokantadan çıkıp eve doğru gitmeye başladım. Aklımda yine kerem vardı. Ben onsuz yapamazdım ki. O bensiz yaşamaya alışmıştır eminim ama yapabileceğim bişey yok.
Herşeyi zamana bırakmaya karar verdim. Bakalım zamanla ne olucak
Zeynebinde dediği gibi bakalım zamanlane olucak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçi(ZEYKER)
RomanceZengin bir ailenin ukala çocuğu... Ailesi ölen ve kardeşine bakmaya çalışan genç bir kız .... ♡Zeynep ve Keremin aşk dolu hikayesi♡