Wattpad Türkiye'de bir ilk

482 57 25
                                    

Bu başlığı atmak o kadar özel, gurur verici ve biraz da korkutucu ki. 

Amerikan futbolunu çok seviyorum. İzlemeyi, okumayı, yorumlamayı. Bu kurgu aslında uzun zamandır benimle. Ufak ufak notlar aldım bir gün yazarım diye. Doğru zamanı bekliyordum ama hayat doğru zaman için çok kısa (Bkz: Wattpad öldü diye üç haftadır ağlayan ben.)

Ve ben bu hikaye için çok istekliyim.

Bu yüzden ufak notlarla başladığım yolculuğumu bir süredir aktif yazım hayatıma dönüştürdüm. Yine de burada paylaşıp paylaşmamak konusunda kararsızdım. Çünkü benim gibi çok eski yazarların yeni hikayelerine pek fazla şans verilmediğini düşünmeye başladım. Fakat geçen gün Wattpad'e giremeyince dedim ki;

"Wattpad'de paylaşmayacaksan yazmanın ne anlamı var?" 

2014 yılından beri buradayım. Acı tatlı bir çok anım oldu. Zirveyi de gördüm en dibi de. Yine de burayı seviyorum ya...

Bazı yazarlar ve yayınevleri Wattpad yazarı olmayı küfür gibi algılıyor ama ben burası sayesinde profesyonel hayata geçtim. Tabi ki kitaplarımı elimde tutmak çok ayrı bir zevk ama burası... Bölüm bölüm hikayemi sizlerle buluşturmayı, attığınız yorumları okumayı, yeni bölüm ne zaman gelecek sorularıyla darlanmayı, kısacası burası ve size ait her şey benim için çok özel.  Buradan kolay kolay da vazgeçebileceğimi sanmıyorum. (3 hafta olacak uygulamam kafayı yedi. Giremedikçe deliye döndüm. Meğer hayatımda ne kadar önemli bir yere sahipmiş.) 

Bu yüzden bir süredir kendime sakladığım benim bal tatlısı hikayemi an itibariyle sizlerle kavuşturmaya karar verdim. Umarım benim yazarken keyif aldığım kadar siz de okurken keyif alır, bunu bana yorumlarla belli edersiniz.

Şimdi hikayemizle ilgili notlara gelecek olursak;

* Ana Erkek Karakterimiz : Thomas Brooks. Aile ve arkadaşların arasında Tommy deniyor. Bu nedenle resmi yerler dışında ismini pek görmeyeceksiniz. Genel olarak onun ağzından okuyacağız hikayemizi ama Ana Kız Karakterimiz olan Mine Yurdatapan'dan da bölümler daha sonraları gelecek.

* Amerika (Minnesota) ve Türkiye (İstanbul) arasında geçecek bir hikaye. Ara ara İngilizce kelimeler kullansam da mutlaka bilmeyenleriniz için yanlarına türkçelerini ekleyeceğim.

* +18 unsurlar bulunacak. Her argo ya da küfüre uyarı koyamam ama bölümde yakınlaşma sahneleri varsa bölüm başında bunu mutlaka belirteceğim. Rahatsız olanlar o bölümü atlayabilir.

* Hikayemiz şu anlık tek kitap gibi gözüküyor ama sevilirse bağımsız seriye dönüştürerek başka karakterleri de hayatlarımıza dahil edebilirim.

* Bölümleri kafama göre atmayı düşünüyorum. Uzun olabilir kısa olabilir. Bazen bir günde iki bölüm gelebilir bazen iki haftada bir bölüm. Belli bir yere kadar yazılı olsa da kalan kısmı hala zihnimin içinde. Yani tamamlamam için vakte ihtiyacım olacak ve bu hikaye ile beraber üç farklı hikaye daha yazdığım için ara ara zaman konusunda affınıza sığınmam gerekecek. Yine de arayı çok açmamak en büyük temennim.

* Yazım yanlışları, ufak tefek hatalar gözümden kaçabilir. Bunlar için şimdiden özür diliyorum.

*Atılan yorumları okumayı çok seviyorum. Cevap veremesem de inanın hepsini okuyorum ve bu beni yazmaya daha da çok sevk ediyor. Bu nedenle destek amaçlı beğeni ve yorumları ihmal etmezseniz çok sevinirim. 

*Spotify'da "12'den vurmak" albümü oluşturdum. Hikayeyi okurken oradaki şarkıları dinleyebilirsiniz.

Sanırım şimdilik bu kadar :)

O zaman başlayalım mı?

*

Bu bölümün altına okumaya başladığınız tarihi yazar mısınız?




12'den vurmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin