Zilin çalması ile akademiye adımlıyordum bizim beyaz kafalı başkan yine milletten bir şey için para topluyordu, aradan sıvışmak için hızlıca geçmeyi planladım. Beyaz kafanın gozlerini belertip beni bulması bir oldu. Gözleri de korkunçtu ayol kırmızı kırmızı.
"Mal kaçabileceğini mi sandın? Yeni okul yılı için para topluyoruz pamuk eller cebe"
Ağzımı kem küm ettiğimde bıkkınlıkla nefes verdi
"Siktir git"
Zafer gülümsemesi ile bizimkilerin yanına adımladım hu tao yine delirmiş olay çıkarıyordu, okuldaki bankların birisine çıkmış ciyak ciyak bağırırken yakaladım. Ellerini bir oraya bir buraya sallıyor ve hararet ile bir olayı anlatıyordu
"Ya hiç beklemezdim bilinmeyen oymuş var ya kesin donu da leoparlidir bunun gay travesti"
Duyduğum hu tao'nun mal konuşması ile onu tuttum.
"Ne yapıyorsun kızım kim travesti?"
Hu tao yerinde zıplayarak yandan bağladığı iki saçını elleri ile savurdu ve bir anda karşıdaki turuncu kafayı gösterdi
"Bu var ya bu bizle egleniyir"
Turuncu kafa hiç oralı gibi durmuyordu yanındaki mor örgülü saçlı kıza bir şeyler anlatıyor gibiydi.
Hu tao'nun banktan aniden inmesi ile kendimi yerde buldum amcık karı hızlıca koşup bağırmaya başladı"Bu var ya sana dün yazan işte
"Gözlerimi kocaman açıp turuncu kafaya diktim." Ulan bu erkek.
Hu tao'yu çekiştirip banka oturttum.
"Ne var lan am düdükleri show mu kesiyoz burda dağılın"
Hu tao da dediğimi taklit edip ağzı ve eliyle garip sesler çıkartarak bir şeyler söyleniyordu.
"Kızım anlatsana nasıl buldun bu niye yazmış bize manyak manyak niye cırlıyon"
Hu tao dil çıkardı "Panelden buldum hoiiii sen nerden bilirsin."
Bende ona dil çıkardım
"Küçük memelerini klavyenin üstünden çek sanal mafya"
"Sen benim memelerime laf edecek son kişisin am bülbülü"
Xiao'nun gelmesi ile ikimiz de sustuk hiç atışma havamda değildim.
Xiao saçını geriye atarak konuştu
"Senin gibi bir arkadaşım olduğu için bazen intihar etmek istiyorum kızım banka çıkıp bağırmak nedir sen bizi rezil mi etmeye çalışıyorsun lan!"
Hu tao omuzunu silkti "Soğuk su alsana ya"
"Ananın amı ananın amı"
-
Başım adeta sikilmişti yanımda oturan manyağa baktığımda ağzının suyunun aktığını fark ettim.
"Iyy kız yae ağzını sil"
Elini he amk he yaparcasına sallayıp bir şeyler mırıldandı.
"Sanaa ne caniiimmm üstün cazibem yüzünden kıskanma kıskanç"
"Aynen ondan"
Tam yeniden dalacakken sıraya büyük memeli bir kız geldi yan sınıftandı
"Kız yae kalk kalk okul bitti çıkışta erkek tavlıcaz kafede daha kalk"
Kısa lacivert mavi karışımı küt saçlarına hafifçe yelpaze yaptı
"İyi gelmezsen gelme ama ayato da or-"
Pembe saçlı kız aniden sıçradı.
"AMINA BİLE KOYARIM"İsmini bilmediğim büyük memeli kız elini sallayarak uzaklaştı.
Hafifçe gerindim okul bitene kadar full uyumuştum bizimkiler gelince kovuyordum zaten.
Çantamı da alıp kalktım kapıda beyaz saçlı başkanın beni izlediğini fark ettim sonra hemen onu fark ettiğimi anlayınca gitmişti
"Çattık amk"
Hızlanıp bizimkilerin yanına gittim beni beklemeyip gitmişte olabilirlerdi.
Başkandan ufaktan tırsmaya başlamıştım. Kırmızı gözleri aklıma geldikçe hafiften hoşuma da gitmedi değil.
-
Yazar notu.
Amına koyayım dedim bu nedir değişik bir genshin kitabı yazmalıyım??! Sadece kitabı biraz daha normalleştirmek istedim herkesi eşcinsel yapmak garip olacaktı. Bende oyuna, hikâyeye uyan en mantıklı shipleri yapmaya çalıştım. Hem kitapta girlxgirl boyxboy ship'de olacak sadece gördüğüm bütün genshin kitapları aynı sürüklemede gidince bende dedim ki niye olmasın (bence gayet de oldu canim)Ama yinede istediginiz ship varsa söyleyin cnm yn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
genshin rickets
FanfictionHer şey o bunaltıcı sıcak havada lise son sınıf öğrencisi olan zhongli'nin telefonundan aniden gelen esrarengiz bir mesajla başlar. Bilinmeyen numara: Zenginsin sanıyordum değilmişsin artık evlenemeyiz?! @nakaruia 06 04 2023