3

14 1 0
                                    

Ningguang sinirli bir şekilde soluyarak sınıfın içine girdi.

"Lan senin amına koyayım var ya ne demek gittim yazdım! Asla çocuğa açılamayacağım. ULAN DOĞRUYU SÖYLE YOKSA AŞIK MISIN KOCAMA"

Childe ıy dercesine bir bakış attı

"Ay napayım ben senin kocanı ayol. Adımız da travestiye çıktı iyi mi"

"Seni bir sikerim sonra da adın pasif travestiye çıkar bak"

"Ay sus be yılan karı delirtme beni benim sevdiğim kadın var zaten yuva yapalım dedik nerden bileyim malın beni bulacağını sen yazdın sancaklardı"

Beyaz saçlı kız gözünü seğirterek çocuğa keskin öldürücü bakışlarını gönderiyordu

"Lan seni parçalarım çocuk elimde kalırsın bütün alem seni benim ellerimden almaya çalışır rezil ederim seni herkese"

Ganyu esneyerek içerir girdi her zamanki uykulu hali ile etrafta olan biteni anlamaya çalışıyordu.

Ningguang bir hışımla kızın yakasına yapmıştı

"Kardeşin nerde bişey dedi mi sana bizim hakkımızda söyle"

Açık mavi saçlı kız bayık gözlerini belerterek karşısında ki kıza kitlendi

"Kaç kere daha söyleyeceğim be kadın ben onlara takılmıyorum"

Ningguang düşündü.
"Tekrardan konuş o zaman"

Ganyu acılı bir şekilde iç cekti

"Bilemiyorum senin aşk hayatın benim özel bölgemde dolaşamaz, düzgünce açılsan keşke, zaten zhongli değişik bir çar a desen düşer o derece kalitesiz"

"Kız haklı benim telefondan devam et yazmaya işte merak etme okumam mesajlarınızı"

Ningguang gözlerini fal taşı gibi açıp childe'a baktı.

"Keserim oğlum seni akıl verme bana"

Zilin çalması ile sınıftaki herkes toplanıp yerlerine oturdu.

-

Beidou elindeki kumandayı uyuyan ganyu'nun kafasına koyduktan sonra ningguang'a doğru uzandı

"Biraz fazla mı abarttın?"

"Sus konuşma bu kurabiyeler
Zhoxang kurabiyesi bakmadan önce destur çek orospu"

Beidou ha diyip yarım ağız gözünü kırpıştırdı.

Keqing atılarak.

"Zhongli'ye yapıyom demek istedi kısacası"

"Ha, heeeh"

Ganyu uzandığı yerden gözü kapalı kumandayı arıyordu

"Ulan daha demin buradaydı nerde bu"

"Kafanda"

"Ha?"

"Kim koymuş bunu amınızı sikeyim"

Kapının çalmayı bırak adeta yerinden sökülmesiyle keqing oflayarak kapıyı açtı

"Oo childe hazretleri neredeydiniz paşam ningguang bize sardı sen gidince, bunun hesabını vereceksin"

Childe elini sikmişim onu da bunu da der gibi salladı.

"Aman benden mutlusu mu var ayol ne hesabı? Siz hala fakir birisini ayarlamaya çalışın ben müdürün kızıyla çıkıyorum!"

Ganyu uzandığı yerden elindeki kumandayı childe'a fırlatarak

"Ulan sen kim lumine kim aq küçük at da civcivler yesin o kız aşko kuşko bir kere sana mı bakar leoparlı donun var senin kendine gel"

"Donumun leoparlı olduğunu nereden biliyon lan sapık basım bağlı benim"

"He o manyak abimin sevgilisi  demişti ya aklımda kalmış"

"Tabii sen o sıra raiden ile konuşuyordun haberin yok o kız da her yerden çıkıyor"

Aniden camın kırılması ile herkes yerinden sıçradı

Beidou ağzındaki kurabiyeyi yutmaya çalışarak

"Ulan evi bombalıyorlar amına sokayım bu childe'ı almayacaktık eve kim bilir ne yaptı"

Herkes toplaşarak cama doğru eğildi
Aşağıda el sallayan iki figür vardı.

"Hava ne kadar da güzel bir uğrayalım dedik"

Childe fırlayarak.

"Ulan günahını patakladığımın evimin camından ne istedin lan. Babam sorduğunda ne diyeceğim gel yukarıya örgülerinden tutup mandalladığım!"

"Raiden aşağıdan saçını savurdu ay iyi ki bir taş attık dua et zengo bir kuzenin var attığım taşta para bağlı yaptırırsın."

O sırada ningguang ve beidou sessizlikle ellerindeki tepsideki kurabiyelerle uzaklaşıyorlardı.

"Para nerde be yalancı köpek yok burda para mara"

"Oğlum beni yukarıya getirtme attım ya"

Ningguang parayı sinsice göğüsüne sıkıştırarak

"Yiyin birbirinizi"

genshin ricketsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin