3. rész: Vásárlás

9 2 0
                                    

Semmi nem lehetetlen. Nem volt lehetetlen kiszökni onnan. Ahogy az sem, hogy kora reggel ordítozásra keljek. Dazai hangját hallotam meg egy másik fiú hangját. Nem nagyon érdekelt. A plafont bámulva élveztem, hogy kényelmes ágyban aludtam. Jobbra fordítottam a fejem az ablak felé. Elég borús idő volt kint valószínűkeg esett is.

- De most komolyan DAZAI MINDEN LÁNYT HOZZÁNK KELL HOZNOD? - kiabálta az idegen

Rólam beszélnek?

Kiváncsiság vezényelt, ezért felálltam.

- És még a nadrágomat is odaadtad neki NORMÁLIS VAGY?

Kinyitottam az ajtót és kinéztem. Egy velem egymagas vörös hajú fiú ordítozott. Kalap volt rajta és kesztyű. Dazai zsebbre dugott kézzel hallgatta kifejezéstelen arccal.

- Rólam beszéltek? - kérdeztem tőlük mire mindketten felénk néztek.

- Szóval te vagy az a lány, akit Dazai idehozott. Hány éves ez a lány te kékrétű barom! - csattant fel

- 14 vagyok - mondtam mire Chuuya felvonta a szemöldökét.

- Nem nézel ki annyinak

- Chuuya - szólalt meg Dazai

- Mivan!? - fordukt felé

- Ő nem a barátnőm. Tegnap találtam rá

- Szuper így még jobb! Random találsz egy lányt az utcán és hazahozod. És még a rohadt nadrágomat is odaadod. Marha jó nem? A szobámat véletlen ne adjam ki? - mondta ingerültem

- Ő nem egy random lány

- Akkor ki? - kérdezte Chuuya

- Mori lánya - mondta egyszerűen Dazai

- Ugye csak szivatsz. Ugye csak szivat? - nézett felém mire megráztam a fejem

- Nem tényleg a lánya vagyok. Keikonak hívnak - mondtam

- Én meg Nakahara Chuuya. De eddig miért nem láttalak?

- Elrabolták - mondta Dazai mire Chuuya felé kapta a fejét

- 10 évig egy laborban voltam és tegnap szöktem meg - mondtam teljesen kijöve a szobából.

Chuuya arca valamennyire megenyhült majd bólintott.

- Most már értem. Maffia tag leszel? - kérdezte

- Úgy tervezem - válaszoltam miközben odamentem a konyhába és elővettem valamit. Ahogy néztem valamilyen keksz lehetett. Felbontottam és vettem egyet. Csokis volt - Hum ez finom.

- És ez a barom odaadta neked az egyik nadrágom? - kérdezte mire rá néztem.

- Uhum mert ebben megfagynék - mondtam és a rövidnadrágra mutattam - De ahogy lesz sajátom visszaadom.

- Kösz. Meddig lesz itt? - kértezte Dazaitól

- Morin múlik. Három opció lehet. Vagy velünk vagy Morival vagy egyedül - jött oda és vett a kekszből

- Hahh majd mondd el mi volt. Mert ha velünk lesz, akkor fogadok, hogy Mori kitalálja azt, hogy aludjak veled csak, hogy a lányának legyen ágya - morogta majd bement a szobájába.

Utána néztem. Érdekes egy srác az biztos.

- Kezdj el készülödni - mondta Dazai mire bólintottam és bementem a szobába. Felvettem a nadrágot, ami egész jó volt rám. Még egy kicsit nagy is. Miután mindennel megvoltam elindultunk Dazaival. Esett az eső, ezért felvettem a csukját.

Impossible - Bungou Stray Dogs fanfictionWhere stories live. Discover now